  • 41. Data: 2014-11-28 23:09:43
    Temat: Re: Szajsowaty Tablet Samsunga ...
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-11-28 22:56, AL wrote:

    > no ale jak na flagowca wyglada biednie

    A to juz inna para kaloszy - projekt jest slaby i tyle. Nowa Z3 Compact
    jest szklano-plastikowa i wyglada ok. Nokie od Lumii 800 sa z
    poliweglanu i wygladaja bardzo dobrze. A przy okazji maja wszelkie
    zalety wynikajace z tworzywa. Po prostu wyleczylem sie z metalu w
    telefonie. Bede mial problem z zakupem Samsunga przyszlego bo teraz
    chyba na dobre pojda w metal ;]

    tml

    > na szczescie swojej Z1-compact nie moge nic zarzucic.
    > W tym roku przerzyla juz rafting na w konieni Tary i kompiel w tejze
    > rzece - caly czas filmujac i robiac zdjecia.
    > Rowniez telefon zabieralem niezadko na windsurfing (kieszen kapoka),
    > wiec mial okazje zaliczyc wode dosc czesto.

    Poki co typuje Z3C jako nastepce SGS2 (jesli kiedys wreszcie padnie).
    Tyle, ze caly czas producenci kusza czyms nowym. Wg plotek nowe Z4 maja
    posiadac wodoodporne porty i znacznie lepsza matryce.

  • 42. Data: 2014-11-29 00:25:54
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-11-28 23:09, atm wrote:

> [...]
    > Tyle, ze caly czas producenci kusza czyms nowym. Wg plotek nowe Z4 maja
    > posiadac wodoodporne porty i znacznie lepsza matryce.

    no to za 3 lata zmienie na Z5-compact - wyeliminuja bledy z Z4 ;)
    (jak jeszcze Sony bedzie produkowac telefony - bo czytałem, że firma
    chce się wycofywać, lub ograniczac swoj udzial w rynku TV i smartfonow)

  • 43. Data: 2014-11-29 00:26:26
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup

    >Aloha All

    >Kobieta dostała tablet Galaxy Tab3 lite

    Słowo "lite" jest tu kluczowe. Jaka kasa taki tablet . Czego wymagasz za
    trzy stówki z małym okładem? Rozdają jako "nagrody" po korporacjach bo nikt
    tego nie chce kupić.

  • 44. Data: 2014-11-29 13:44:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 28 Nov 2014 23:09:43 +0100, atm napisał(a):

> [...]
    > poliweglanu i wygladaja bardzo dobrze. A przy okazji maja wszelkie
    > zalety wynikajace z tworzywa. Po prostu wyleczylem sie z metalu w

    Najwidoczniej nie miałeś w rękach 530 i 630/635...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Podczas zażartej kłótni w Internecie nigdy nie atakuj oponenta za jego

  • 45. Data: 2014-11-29 13:59:37
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-11-29 13:44, Waldek Godel wrote:

    > Najwidoczniej nie miałeś w rękach 530 i 630/635...

    Co masz na mysli?

  • 46. Data: 2014-11-29 14:17:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 29 Nov 2014 13:59:37 +0100, atm napisał(a):

    > Co masz na mysli?

    Jakość wykonania, którą przebija przeciętna odpustowa zabawka i tandetny,
    trzeszczący plastik z recyclingu. Ale fakt, odbiór jest niczym
    niezakłócony.

  • 47. Data: 2014-11-29 14:25:32
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-11-29 14:17, Waldek Godel wrote:

    > Jakość wykonania, którą przebija przeciętna odpustowa zabawka i tandetny,
    > trzeszczący plastik z recyclingu. Ale fakt, odbiór jest niczym
    > niezakłócony.

    No ale tak wlasnie ma byc. Widziales ceny wymienionych telefonow?
    To najnizsza polka i Nokia/MS daje w pelni funkcjonalne urzadzenie
    (biorac pod uwage ograniczenia WP) w taniej obudowie. Dziala? Dziala.
    Czy uzytkownik bedzie sie slinil widzac drozszy telefon ciekawiej
    zaprojektowany i wykonany z lepszych materialow? Bedzie.
    Nie widze tutaj zaleznosci miedzy metalem a tworzywem.

  • 48. Data: 2014-11-29 14:38:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 29 Nov 2014 14:25:32 +0100, atm napisał(a):

    > No ale tak wlasnie ma byc. Widziales ceny wymienionych telefonow?
    > To najnizsza polka i Nokia/MS daje w pelni funkcjonalne urzadzenie
    > (biorac pod uwage ograniczenia WP) w taniej obudowie. Dziala? Dziala.

    A widziałeś ekran 530? Nawet jak będa za darmo, to i tak będzie za drogo...
    Ericsson T68 miał ekran podobnej jakości. I już wtedy był powszechnie
    uważany za gówniany.

  • 49. Data: 2014-11-29 15:12:22
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-11-29 14:38, Waldek Godel wrote:

    > A widziałeś ekran 530? Nawet jak będa za darmo, to i tak będzie za drogo...
    > Ericsson T68 miał ekran podobnej jakości. I już wtedy był powszechnie
    > uważany za gówniany.

    Ok, ale jak to ma sie do tego, ze telefony "plastikowe" sa w powszechnej
    opinii be? Jak sam zauwazasz jest plastik i plastik.
    Sa tez rozne projekty, sa zalety tworzywa w stosunku do metalu.
    Osobiscie wole dobrej klasy ciekawie zaprojektowany telefon z tworzywa,
    choc z pewnoscia nie bedzie to musthave ficzer.

  • 50. Data: 2014-11-29 15:29:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    Sales+Have+Come+in+40+Below+Projections/article36924
    .htm

    > Nie tzreba bylo pisac takiego dlugiego eseju. Trzeba byl ood razu
    > napisac ze iOS i Apple sa najlepsze. Osczedziloby czytania

    Tekst był o kłopotach Samsung Mobile a nie o przewadze Apple.
    Co do Twoich kłopotów z czytaniem to zawsze tak miałeś czy
    dopiero od niedawna się pojawiły? ;-)