    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Szajsowaty Tablet Samsunga ...
    Date: Fri, 28 Nov 2014 20:38:35 +0100

    On 2014-11-27 18:23, Waldek wrote:

    > Nooo ... jest "najnowszy" - 4.2.2 ;)
    > i pewnie nowszy juz nie bedzie ?
    >
    > Poki co potrafie go zmusic do pracy
    > ale za kazdyn razem wymaga to recznej interwencji na routerze :>
    >
    > Mam juz sygnał ze TEN tablet nie współpracuje z kolejnym routerem
    > ale "informator" nie potrafił mi podać typu - ma sie dowiedziec

    ja do tabletów Samsunga już nie wróce.
    Miałem pierwszego GalaxyTaba - rzuciłem się na niego jak bezzebny na
    suchary ;), kosztowal blisko 2tysiaki (przelom 2009/2010) i co?
    Samsung nie raczyl ani jednej aktualizacji systemu wyposcic (dobra byla
    jedna, malowartosciowa), mimo, ze sie zarzekali, ze wypuszcza. Zamiast
    tej aktualizacji wypuscili nowego GalayTaba'a 2'ke i dostalem odpowiedz
    z Samsunga, ze mam se kupic nowy model.

    To samo dzieje sie TV z usluha z TV@Internet. Mialem serie B - ale byly
    na niego doslownie 3-4 aplikacje. Potem kupilem serie C (mam go do tej
    pory), aplikacji juz normalna ilosc, ale:
    1. na moje pytanie, czy bedzie jakas aktualizacja na serie B, odpowiedz
    ta sama: prosze zakupic nowszy model.
    2. Na obecnej serii C jest TV@internet i aplikacje tez juz nie sa
    aktualizowane. Na np serii E (juz SmartTV zamiast TV@internet) jest ich
    wiecej, a te ktore sa identyczne na obu seriach, dla E sa bardziej
    rozbudowane.

    Jak dla mnie sprawa jest jasna: Samsunga nie kupie juz nigdy - przenosze
    sie na Sony - jak pamietam zawsze ta firma szanowala klientow.
    Przykladowo Sony juz potwierdzilo aktualizacje do Andka5 vel 'lizak' na
    wszystkie Z'tki (wlasciciele Samsungow sie moga poslinic). Lustrzanka
    Sony (zawsze mialem Minolte) jest w pelni zgodna wstecz i nie zawodzi -
    serwis sprawny i co dostaje co chwila jakies kupony rabatowe jako
    klient. Stary walkman soniacza dalej mam na polce, magnetofon kasetowy
    rowniez i wszystko dziala. Samsung po takim czasie by sie pewnie juz
    dawno rozlecial (patrz tandete w wykonaniu S5 - do Z'tek Xperii od Sony
    wciaz samsungowi daleko).

    Byc moze urzadzenia Samsunga sa technologicznie na topie, natomiast mam
    gdzies taka firme, ktora klientow olewa - bo IMHO celem Samsunga jest
    jedynie zalanie rynku swoimi produktami i to wszystko.