    Date: Fri, 28 Nov 2014 11:22:26 +0100
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Szajsowaty Tablet Samsunga ...

    On 2014-11-28 10:05, Waldek wrote:

    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    Na moim przez jakis czas bylo ok, pozniej podczas rozmowy sluchawka sie
    grzala. Niestety 4.4.4 jest wersja snapshot, nie wiem dlaczego Cyagenmod
    zdecydowal sie puszczac to przez OTA wszystkim osobom.
    Fakt, ze przypomina to swiatek Apple - tam tez pakuja bete lub czasem
    nawet alfe przez OTA wszystkim posiadaczom.

    > Dzieki - zaglądnąłem pod wymienionego linka
    > ale widze tylko software do Galaxy Tab 2
    > a "pacjentem" jest Galaxy Tab 3 wiec nie wiem czy sie nada
    >
    > I jeszcze pytanie czy tablet musi byc "zrootowany' aby mu zaaplikowac
    > tego cyjanogena
    > i czy reset do ustawien fabrycznych przywróci oryginalny software
    > - nie mam doswiadczenia z zabawkami na androidzie

    Hehe, nie ma tak lekko, instalujac CM wprowadzisz sporo zmian i
    ewentualne pozniejsze odkrecenie tego zabierze troche czasu.
    Z mojego punktu widzenia: warto (ale tylko wersje stable).