  • Data: 2014-11-28 23:09:43
    Temat: Re: Szajsowaty Tablet Samsunga ...
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-11-28 22:56, AL wrote:

    > no ale jak na flagowca wyglada biednie

    A to juz inna para kaloszy - projekt jest slaby i tyle. Nowa Z3 Compact
    jest szklano-plastikowa i wyglada ok. Nokie od Lumii 800 sa z
    poliweglanu i wygladaja bardzo dobrze. A przy okazji maja wszelkie
    zalety wynikajace z tworzywa. Po prostu wyleczylem sie z metalu w
    telefonie. Bede mial problem z zakupem Samsunga przyszlego bo teraz
    chyba na dobre pojda w metal ;]

    tml

    > na szczescie swojej Z1-compact nie moge nic zarzucic.
    > W tym roku przerzyla juz rafting na w konieni Tary i kompiel w tejze
    > rzece - caly czas filmujac i robiac zdjecia.
    > Rowniez telefon zabieralem niezadko na windsurfing (kieszen kapoka),
    > wiec mial okazje zaliczyc wode dosc czesto.

    Poki co typuje Z3C jako nastepce SGS2 (jesli kiedys wreszcie padnie).
    Tyle, ze caly czas producenci kusza czyms nowym. Wg plotek nowe Z4 maja
    posiadac wodoodporne porty i znacznie lepsza matryce.