  • Data: 2014-11-18 16:38:32
    Temat: Re: System plików XFS - odzyskanie katalogu lub partycji
    Od: " 666" <...@...6> szukaj wiadomości tego autora

    No niestety, widzę, że potrzebuję wolny dysk 1TB dla zgrania kopii "sektor za
    sektorem", a chwilowo mam tylko 750GB.
    Zamówiłem 2TB i jak dojdzie to zrzucę na niego ten 1TB (może jakiś program
    narzędziowy WD da radę przekopiować sektory) i porzeźbię
    na kopii.

    Jeszcze nie wiem, jak ruszyć - czy najpierw utworzyć na kopię partycję XFS?
    Czy może kopiowanie "sektor za sektorem" samo w sobie załatwi sprawę systemu plików?

    -----