    From: "Ewa Z." <t...@j...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: System failed - pomózcie!
    Date: Sat, 10 Mar 2012 17:56:29 +0100

    > W instrukcji do Twojej płyty jest następującą procedura czyszczenia
    > CMOS0a:
    > 1) Odłączyć kabel zasilający komputer
    > 2) Wyciągnąć baterie
    > 3) Przełożyć zworkę z 1-2 na 2-3 na około 5-10 s., później z powrotem na
    > 1-2
    > 4) Włożyć baterię
    > 5) Podłączyć kabel i komputer
    > 6) Nacisnąć DEL aby wejść w BIOS i ustawienia.
    >
    > Zrobiłaś zerowanie przy wyciągniętej baterii ?

    W mojej ksążeczce nic nie piszą o wyjmowaniu baterii.
    Mam tak:
    1. Turn Off the computer ...
    2. Move the jumper ...
    3. Plug the power cord ...
    4. Hold down the <Del> ...
    Podaj proszę adres spod którego ściągnąłeś instrukcję, bo może są różnice
    także w innych miejscach.

    Poprzednio baterii nie wyjęłam. Ale pewnie i tak zadziałało skoro komunikat
    dźwiękowy przestał się pojawiać.
    Teraz Twój news przyszedł gdy miałam baterię wyjętą więc od razu spróbowałam
    i zmieniłam położenie zworki na ok. 10 sek. Ale nie pomogło. :-(

    Pozdrawiam
    Ewa