-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 09 Oct 2013 18:31:32 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
Thunderbird/17.0.8
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
References: <1...@4...net>
<5251a685$0$21824$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<l2tl1s$7db$2@node1.news.atman.pl> <l2vft1$ra5$1@news.task.gda.pl>
<l30pin$574$1@dont-email.me> <l30qe5$o3e$1@node2.news.atman.pl>
<l30ttn$ts3$1@dont-email.me> <l30uhn$l1q$1@node1.news.atman.pl>
<l31131$hdm$1@dont-email.me>
<5254230d$0$21846$65785112@news.neostrada.pl>
<l31hfk$qso$1@dont-email.me>
<52546688$0$21826$65785112@news.neostrada.pl>
<13llqpkijfj33$.1xqxlnzbr8hje.dlg@40tude.net>
<l32vs3$rdf$1@node2.news.atman.pl>
<52551548$0$21824$65785112@news.neostrada.pl>
<l3363v$24r$1@node2.news.atman.pl>
<52552476$0$21834$65785112@news.neostrada.pl>
<l33afk$3q7$1@node1.news.atman.pl>
<52554b16$0$21834$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <52554b16$0$21834$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 80
Message-ID: <525584e9$0$21844$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1381336297 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21844 31.11.235.52:51023
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506729
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-10-09 14:24, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał:
(...)
> No dobra, przesadzam, moze sie sedziemu spodoba i mu uwierzy.
Dziwnym trafem przypadki które odnotowano miały odczyty zdecydowanie
odbiegające od ograniczenia, a nie tylko trochę. Jak chcesz mieć
argument w ręku to naucz się jeździć zgodnie z przepisami i sam
zobaczysz, że takie błędy się wyjaśnia bez problemu. Zresztą
opisy możliwych błędnych pomiarów są w instrukcjach do nich.
>> Biorąc pod uwagę medialne doniesienia
>> to znamy dosłownie parę przykładów, które by mogły świadczyć
>> o błędach w zakresie rozpoznania numerów rejestracyjnych.
>
> Wystarczy tych pare przykladow. Znaczy sie zdarza sie.
Tych parę przykładów to jaki jest promil i czy któryś z nich nie
został wyjaśniony?
> A jak sobie wyobrazasz to banalne wyjasnienie w sytuacji gdy przyjdzie
> wezwanie ze pod Szczecinem jechales 105/50, a ty wiesz tylko ze do
> Szczecina w tym roku nie jechales, i dzieci tez nie wyskoczyly?
Banalnie. Odmawiam przyjęcia ze stosowaną argumentacją i tyle.
Jak sprawa trafi do sądu to będzie zdjęcie, zresztą pewnie bez zdjęcia
sprawę by się dało wyjaśnić. Wiem, że w Twojej opinii jestem na
straconej pozycji przez kombinatorów/cwaniaków, ale to już sąd
ocenia, a nie pmsiane teorie spiskowe. Samochód sam nie jeździł.
> Jeden telefon do ITD wystarczy ?
Pewnie nie wystarczy, ale jak pisałem - czasem błędy się zdarzają.
Zresztą już to wyjaśniałem jakiś czas temu, a Ty biedny spudłowałeś
nawet z pytaniem co robiłem 4 miesiące temu. Teraz próbujesz z
kombinacjami szczecińskimi - słabo, nic nowego.
>> Tutaj się bardzo mylisz - zapłacę tylko w przypadku gdy nie mam
>> wątpliwości co pomiaru.
>
> A jak masz, to jak udowodnisz ze sie system pomylil ?
Będzie to zależało od konkretnej sytuacji. Tak jak ze wszystkim.
Błędy się zdarzają w każdym systemie i czasem na kogoś trafia.
> Patrz wyzej - tez zaplacisz, tyle ze kosztami sadowymi :-)
Już raz poległeś z próbami udowodnienia czegoś podobnego,
a na mandaty nie czeka się po pół roku.
>> No, ale do tego to trzeba mieć trochę
>> dyscypliny i uczciwości. Jak zawsze zwalniam i raz nie zwolniłem
>> to co mam zrobić innego jak zapłacić?
>
> A pamietasz te wszyskie razy gdy nie zwolniles ?
A pamiętasz o czym pisałem wcześniej? Nie muszę pamiętać, mogę
odtworzyć wiele rzeczy. A jak nie zwolniłem to trudno, zapłacę.
Szanse wystąpienie razem błędu pomiaru i mojego niezwolnienia są
w zasadzie zerowe...
>> Aha, zostałem dupkiem (wcześniej pierdoliłem, że bzdurą jest
>> twierdzenie jakoby w firmach transportowych z tachografami to jest
>> problem z ustaleniem kto, gdzie i kiedy) ponieważ jeżdżę względnie
>
> Nie, wczesniej i teraz nadal pierdolisz, jesli twierdzisz ze z tarczki
> da sie odczytac predkosc
Widzę, że argumenty się kończą, a o odczytach z tarczki tachografu to
nie ja pisałem :> Do tego widzę, że nadal nie wiesz o czym pisałem
i nie chodziło o GPS.
>> Nie ma systemów bezbłędnych.
>
> Jak ilosc prob ustalamy za wlasciwa do przetestowania systemu ?
> 10, 100, tysiac ?
10.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.13 20:03 LEPEK
- 09.10.13 20:43 jerzu
- 09.10.13 20:45 jerzu
- 09.10.13 21:08 J.F
- 09.10.13 21:48 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo