    From: Bydlę <b...@b...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Symptom Swiateczego Kierowcy [trochę długie]
    Date: Thu, 04 Nov 2010 20:48:15 +0100

    Mikołaj Tutak wrote:

    > Często wyprzedzam kolesia dotaczającego się do czerwonego światła z
    > prędkością 5-10km/h, specjalnie nie czuję się winny z tego powodu.

    To chyba coś innego, niż to, o czym pisałem.
    Jest np. taki kawałek na Rzymowskiego w kierunku Dolinki, gdzie
    absolutnie nie ma sensu, jeśli się chce trafić na zieloną falę, jazda z
    prędkością większą niż 20 km/h. Czasami toczę się - na swoje
    usprawiedliwienie mam tylko to, że jest to w godzinach 22-0 zazwyczaj,
    więc nie przeszkadza - i mam głeboko w duppie ścigantów gnających na
    pełnej mocy tylko po to, by zaraz za zakrętem stanąć na hamulcach w
    oczekiwaniu na zielone.
    Niech sobie gnają - ich benzyna, ich sprzęgła, ich hamulce. Ze świateł i
    tak ruszymy razem.
    :-)

    Natomiast absolutnie debilne jest ściganie się z autami jadącymi
    50-60-70 - tylko po to, by na światłach być przed nimi. Dlaczego? Bo na
    całe miasto daje to raptem mintutę rożnicy, ale takim kosztem, że nie ma
    to sensu.
    Zwłaszcza że nader często to wyprzedzanie jest tylko po to, by na
    najbliższym skrzyżowaniu skręcić w prawo....

    --
    Bydlę