  • Data: 2010-11-05 15:36:15
    Temat: Re: Symptom Swiateczego Kierowcy
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:iaraso$42s$1@inews.gazeta.pl...

    > Pomijając Twoje zwykłe chamstwo
    Czymże jest chamstwo?
    Jest to wymyślony termin mający pozwolić głupcom bronić się przed
    niewygodnymi dla nich prawdami, zwykle dosadnie i szczerze wyrażonymi.
    Dlatego, gdy nazwę cię durniem (a chyba już podejrzewasz, że za takiego cię
    trzymam) to nie chamstwo, tylko szczerość. Tyle, że wjeżdżająca ci na ego.

    > nie pomyślałeś, że może ten którego blokujesz wiezie rodzącą żonę do
    > szpitala, a może dławiące się dziecko, które użądliła pszczoła. Przykładów
    > można by mnożyć, wspomniałem tylko te które przytrafiły się komuś
    > znajomemu.
    Jest to możliwe. Naturalnie po kilkanaście razy dziennie na stosunkowo
    niedługim odcinku. Same pokąsane bachory, rodzące samice, konające babcie
    itp. a odpowiednich służb w dużym mieście brak.
    Tylko wówczas to ja bym dał długie, sygnał, miganie i nawet ty, przy całej
    swej ciemnocie i prymitywnym zacietrzewieniu, domyślisz się, że coś się
    dzieje. To on ma zadbać o to, żeby jego intencje były czytelne, nie
    wyglądały na cwaniactwo i drogowe prostactwo.
    BTW - prawidłowo piszemy "przykłady można by mnożyc", a nie " przykładów
    można by mnożyć".

    > Jeżeli powyższe do Twojej chorej wyobraźnie nie dociera, to chociaż
    > pomyśl, co z Tobą zrobi taki koleś, którego zblokowałeś i nie zdążył na
    > czas.
    Nie martw się o mnie, synu.

    --
    Jotte