  • 12. Data: 2010-10-01 09:09:19
    Temat: Re: Sympatex vs Goretex w butach motocyklowych
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-10-01 11:03, de Fresz pisze:

    > Wracając do motocyklowych, Daytony...

    Napisz możne jak bardzo i czy w ogóle Ci się "rozbiły" wszerz. Pisałem o
    tym kilka dni temu tutak ale odzew mikry raczej.
    I czemu nie Daytony jako następne?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 11. Data: 2010-10-01 09:09:19
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Marcin N" Mnie po głowie chodzi model VTB1:

    Dokladnie te mam...popatrz na allegro bo byly taniej niz w Louisie - i
    gwarancja pewniejsza.
    Ja kupilem w przecenie za 129.95 ojro

    Tytus z fabryki

  • 13. Data: 2010-10-01 09:12:38
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-10-01 10:29:06 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

    > Mnie po głowie chodzi model VTB1:
    > http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_g
    r=202020&lang=en

    Za podobną bądź niewiele wyższą kwotę można mieć buty z Gore, nawet bym
    się chwili nie zastanawiał i brał te drugie.

    de Fresz

  • 14. Data: 2010-10-01 09:46:18
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-10-01 11:09:19 +0200, Qlfon <r...@l...pl> said:

    > Napisz możne jak bardzo i czy w ogóle Ci się "rozbiły" wszerz. Pisałem
    > o tym kilka dni temu tutak ale odzew mikry raczej.

    Widziałem wątek, ale nie miałem nic ciekawego do napisania - się
    rozbiły z pewnością, ale nie umiem Ci określić jak szybko tudzież jak
    bardzo (bo od początku nie były dla mnie obcisłe). Teraz to w stopie są
    takie luźne kapciuszki.

    > I czemu nie Daytony jako następne?

    Od początku miałem problem z ochraniaczami na kostki - wylatały ze
    swojego miejsca. Reklamowałem, naprawili na gwarancji (przy okazji
    wszywając nowiuśki środek). Za jakiś czas stało się to samo. Nie
    chcieli już naprawiać na gwarancji, życzyli sobie kasę (koniec końców
    olałem to). Reszta z nimi w miarę ok, w sumie wytrzymały u mnie ze 4
    sezony intensywnego używania (a ja naprawdę szybko niszczę buty, więc
    dla "chodzących ostrożnie" możnaby to pomnożyć przez 2). Teraz chcę
    nieco mocniejsze buty, coś w stylu a la enduro, a TransOpeny nie robią
    na mnie wrażenia dużo solidniejszych od Travell Starów które miałem,
    bardziej skłaniam się ku Sidi Adventure lub czemuś podobnemu.

    de Fresz

  • 15. Data: 2010-10-01 09:48:34
    Od: donia <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-01 10:20, n...@s...com pisze:

    > Daytony z gore tez ciekna. Niewiele pozniej niz w skorzanych
    > bundeswerach.

    > Odkad mam buty halvarsonsa nie jechalem w deszczu.. w nich :)
    > Znaczy moge napisac ze mam je rok i ani razu nie przemokly :)
    >
    > pozdr
    > newrom

    a moje Roadstary GTX nie i mają już z 8 lat, generalnie w dużych
    deszczach miałem wiele mokrego :), ale buty w środku zawsze suche.

    --
    pzdrv
    donia i F800GS lodówka

  • 16. Data: 2010-10-01 10:25:00
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    > A johnny napisał, że sympatex oddycha lepiej.

    a przeczytales jego caly wpis? p.s. tez?

    doomin13

  • 17. Data: 2010-10-01 10:30:04
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    > Zastanawiam się więc, czy jednak poszukać innej firmy używającej goretex.
    > Jakie jest Wasze zdanie na temat: sympatex vs goretex?

    Mam od poltora roku Alpinestars SMX5 Waterproof - jezdze az na ulicach
    pojawia sie full sniegu - nie przemakaja w dojazdach do pracy, ani w trasach
    takich kolo 200 kilometrow w ciaglym deszczu/ deszczu ze sniegiem
    Nie wiem jaka maja membrane bo alpinstars nie podaje w zadnych materialach
    ale polecam bo dziala
    w lato w upaly tez daja rade choc wiadomo ze luks to to nie jest :)

    pozdro,
    doomin13

  • 18. Data: 2010-10-01 10:43:59
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Zastanawiam się więc, czy jednak poszukać innej firmy używającej
    > goretex. Jakie jest Wasze zdanie na temat: sympatex vs goretex?

    Sympatexu na nogach nie miałem. Jeżdżę od wielu lat w Daytona Non Stop
    GTX, czyli goretex i żadnych minusów membrany nie znalazłem. Buty NIGDY
    nie przeciekały, stopy NIGDY się nie zagotowały. Żona ma buty Hein
    Gericke również z Goretexem i jest też bardzo zadowolona.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2010-10-01 11:24:59
    Od: Gawron <m...@g...com>

    Mam Daytony z Gore. Od 5 czy 6 lat.
    Bardzo Ok, nie puszczaja wody.
    Jesli bede zmienial to kolejne prawdopodobnie tez beda Daytony z Gore.
    Przeszukaj archiwum. Takich tematow jest tam pewnie kilkanascie jesli
    nie dziesiat.

    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 20. Data: 2010-10-01 11:31:12
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Marcin N pisze:
    > Witam,
    >
    > Próbuję sobie kupić buty motocyklowe. Turystyczne. W oko wpadły mi
    > Vanucci, ale firma ta stosuje wyłącznie sympatex.

    jezeli nie jest to kwestia budzetu to _zawsze_ kupuj goretex. Poza
    czepialskimi dla zasady gore nie ma imo wad.
    I co najwazniejsze dziala.

    --
    pozdr
    Rogal