  • Data: 2007-04-25 05:57:45
    Temat: Re: Symetryk 6 Mbit. Jaka oferta będzie ofertą dobrą
    Od: "Time" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konkretnie propozycje miałem od TKTelekom i właśnie lokalnego (ale dość
    dużego jak na nasze warunki) providera - Espol.

    Cena - około 400 PLN netto za Mbit. - Zastanawiam się jak przy takich cenach
    sprzedać to z jakimkolwiek zyskiem?

    Nie zależy mi na TPNet. - www dopalę sobie DSL'em. TPNet może być
    obsługiwany przez wejście zagraniczne.