  • Data: 2010-01-25 20:14:20
    Temat: Re: Symbian, WindowsMobile, Android?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    qwerty wrote:
    > WM, android(?)

    BARDZO ciekawa teoria. Stary i poznany, nie znaczy elastyczny. Postaw na
    tym serwer apache z php i mysql. No dobra, to chociaż połącz się przez
    ssh i zmień hasło użytkownikowi.

    > iphoneos

    Wydajny? Wg jakich badań? Palców usera? Przecież napisałem, że iPoo jest
    fajny, bo się UI animuje, ale sam system... wygląda ładnie i szybko, bo
    nie dopuszcza się do marketu aplikacji, które nie działają ładnie i
    wydajnie.
    Poproszę o coś takie prostego, jak test wydajności liczenia rc5.

    > WM

    Liczytujemy się? iPoo ma najwięcej. Ale darmowych więcej ma chyba maemo,
    bo tam jest tyle, co do linuksa w zasadzie.

    > WM, android (?)

    Buhahahaha, WM bez zabezpieczeń? Android, już lepiej, ale żeby cokolwiek
    zrobić, musisz zrobić root'a (a nie w każdym urządzeniu się da) 3:0 dla
    maemo i nokii N900.

    Jakub