  • Data: 2012-03-16 12:01:28
    Temat: Re: Symbian Belle -- nie taka znów rewelacja
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin atm

    > Potrzebujesz, ale na Symbianie mozesz sobie tylko o nich pomarzyc ;]
    > Powyzej narzekasz na beznadziejny zegarek i niewymiarowe widgety. Na
    > Androidzie molbys zainstalowac sobie jeden z kilkudzisieciu dostepnych
    > zegarkow w dowolnych wielkosciach, wyswietlanych informacjach z
    > mozliwoscia przypisania roznych funkcji tapnieciu na minuty czy godziny,
    > ogromna ilosc widgetow umozliwiajacych kontrole parametrow urzadzenia w
    > roznych wielkosciach i stylistyce.

    Ale ja nie chcę kilkudziesięciu, ja chciałbym jeden, działający
    normalnie, dostarczony z systemem. Nie jestem gimnazjalistą, który lubi
    przesiadywać godzinami konfigurując swojego Androida. Chciałbym system, w
    którym typowe narzędzia działają dobrze by default. Wydaje się, że
    funkcje stricte telefonu, kalendarz, zegarek, przeglądarka, klient e-mail
    odtwarzacz multimedialny to właśnie taki podstawowy zestaw. Kilka innych,
    mniej typowych rzeczy mogę sobie doinstalować.

    > Niby tak, podobnie jak z wymiana zarowki w samochodzie; robi sie to
    > rzadko ale jesli juz przychodzi do tego fajnie gdyby czynnosc ta byl
    > latwa i szybka.

    Nie rozumiem tego porównania. Jaka to dla mnie różnica czy instalując coś
    raz na miesiąc poczekam 15 sekund czy 5? I tak to się "samo" robi.