    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
    Subject: Re: Sygnalizacja - strzałki - na dużycie?
    Date: 20 Oct 2011 15:38:47 GMT

    Dnia 19.10.2011 Maciej Bebenek <m...@b...org> napisał/a:

    > To Ty opowiadasz bajki. Ruchu jałowego rzędu kilkuset tysięcy wywołań na
    > dobę pod jeden i ten sam numer nie da rady zamieść pod dywan. Od razu
    > zainteresuje się tym chociażby dział fraudów.

    Tzn to nie będzie ruch 'jałowy' z punktu widzenia rozwiązania, to że potrzebuję
    informacji zwrotnej od 'społeczniowca' nie znaczy że ja do niego nie będę
    pisał i to normalnymi płatnymi sms-ami. On ma mi dawać odpowiedź bez ponoszenia
    kosztów i to jest wymyślone strzałkami. Gdy tych strzałek będzie kilkadziesiąt,
    nawet pewnie set to nikt się tym nie przejmie. Gdy wedzie na kilo i nastepne
    wielokrotności to może być już problem - i tu się obawiam problemów - jak
    sieć będzie miała więcej userów. Ruch z 1 telefonu nie będzie duży, problemem
    będzie sieć docelowa.