  • 11. Data: 2011-09-27 15:24:46
    Temat: Re: Świętujemy nowy numer alarmowy: 996
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MarekM wrote:
    > Coś cichutko na tej grupie...
    >
    > Minister właściwy rozporządził:
    > http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead25&new
    s_cat_id=154&news_id=6924&layout=faq&page=text

    > Urodził się nam nowy numer alarmowy: 996. Używać w razie zagrożenia
    > terrorystycznego. Jakieś propozycje przykładowych scenariuszy użycia?
    > Czyli "co poeta miał na myśli"?

    co kolwiek, widzisz wypadek, zgłaszasz.

    miał chyba miejsce atak terrorystyczny na drodze krajowej...

    przecież jako cywil możesz sie mylić, a bezpieczeństwo państwa jest
    najważniejsze.

  • 12. Data: 2011-09-27 15:25:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Wójtowicz wrote:

    > I dostać grzywny parę tysięcy PLN za używanie telefonu 996 do
    > zgłaszania rzeczy nie związanych z atakiem terrorystycznym?

    pijaczki mieli butelki i bardzo ciemną skórę, podejżewam ze wbutelkach jest
    wąglik.

  • 13. Data: 2011-09-27 16:35:03
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-27 12:32, Smok Eustachy wysłał(a) wiadomość:

    Pewnie terroryzują okolicę...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 14. Data: 2011-09-27 16:41:44
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Krystek napisał:
    > 2011-09-27 12:32, Smok Eustachy wysłał(a) wiadomość:

    > Pewnie terroryzują okolicę...

    A przynajmniej siebie nawzajem :-).

    Przemek

  • 15. Data: 2011-09-27 17:10:42
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-27 18:41, Przemysław Kowalik wysłał(a) wiadomość:

    > A przynajmniej siebie nawzajem :-).

    Gdyby tylko siebie, to pół biedy, a tak jest argument, żeby wykręcić ten
    996 ;-) Ale gdyby był zajęty to zawsze można na 986 ;-)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2011-09-27 17:24:46
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 27.09.2011 18:35, Krystek wrote:
    > 2011-09-27 12:32, Smok Eustachy wysłał(a) wiadomość:

    > Pewnie terroryzują okolicę...
    Czteroletni gówniarz terroryzuje rodziców. Superniania czy 996?

  • 17. Data: 2011-09-27 20:23:30
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 27 Wrz, 09:24, nadir <n...@h...org> wrote:

    > Ile prepaidów wystarczy afgańskim ekstremistom żeby całe to centrum
    > przyblokować?

    Wbrew pozorom - dużo.

    Ircys

  • 18. Data: 2011-09-27 21:04:24
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

> [...]

    > Gdyby tylko siebie, to pół biedy, a tak jest argument, żeby wykręcić ten
    > 996 ;-) Ale gdyby był zajęty to zawsze można na 986 ;-)

    A 986 jest dostępne countrywide, a przynajmniej tam, gdzie są parki?
    BTW, u mnie we wsi jest akurat sytuacja odwrotna - jest 986 a parku z
    prawdziwego zdarzenia nie ma :-).

    Przemek

  • 19. Data: 2011-09-27 21:58:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Wbrew pozorom - dużo.

    Pomijając zasadność ekstra dodatkowego numeru od terroryzmu, to średnio
    trafiony pomysł, żeby to centralizować.

  • 20. Data: 2011-09-28 00:42:13
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    > 2011-09-27 12:32, Smok Eustachy wysłał(a) wiadomość:

    > Pewnie terroryzują okolicę...

    No - i znów mi się przypomniał urywek z filmu z rolą główną Braci Kaczorów,
    czyli o dwóch takich, co podpierdzielili Łysego, gdzie do miasta z
    przemnóstwem podatków, gdzie ludność miała poprzypinane garby, z tyłu, to
    ważne, przybył nowy władca, który miał garba (nie mięsień piwny) z przodu,
    ludność uradowana, że bez garbów z tyłu, a władca wystrzelił "Na znak łaski
    wprowadzam podatek od prostych pleców". Tyle zyskaliśmy z nowego numeru,
    gdzie w sumie chyba tylko garb przewędrował na drugą stronę, a przy okazji
    wzrosły przez to obciążenia ludu, czyli te pieprzone podatki...

    --
    Proszę, podpisz petycję...
    http://www.petycje.pl/petycja/7778/