  • 1. Data: 2011-09-13 14:58:47
    Temat: "mój" słupek...
    Od: MD <deptula@_gmail_.com>

    dziś sąsiad wypatrzył taki kFiatek:
    http://zapodaj.net/388b21006b19.jpg.html
    http://zapodaj.net/1cda6f6558d4.jpg.html
    http://zapodaj.net/b40dc8eb7bdf.jpg.html
    http://zapodaj.net/b2f41e95909a.jpg.html
    http://zapodaj.net/1c7f1aec404d.jpg.html
    teraz już wiem czemu po każdym deszczu nie mam synchro na neo, gorzej,
    że niedługo sąsiad kukurydzę będzie kosił...

    pozdr MD

  • 2. Data: 2011-09-14 06:24:34
    Temat: Re: "mój" słupek...
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "MD" <deptula@_gmail_.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > teraz już wiem czemu po każdym deszczu nie mam synchro na neo, gorzej, że
    > niedługo sąsiad kukurydzę będzie kosił...

    Miałem podobnie. Kabel spadł ze słupa u sąsiada podczas wichury i walał się
    po moim polu. :) Obyło się bez wpływu na usługę, więc jakiś czas nikt się
    tym nie przejmował. Przed zbiorami zgłosiłem do operatora i na następny
    dzień to naprawili. Polecam zrobić to samo. :)