    From: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Świętujemy nowy numer alarmowy: 996
    Date: Wed, 28 Sep 2011 02:42:13 +0200

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    news:j5stvn$ijm$1@node2.news.atman.pl...
    > 2011-09-27 12:32, Smok Eustachy wysłał(a) wiadomość:

    > Pewnie terroryzują okolicę...

    No - i znów mi się przypomniał urywek z filmu z rolą główną Braci Kaczorów,
    czyli o dwóch takich, co podpierdzielili Łysego, gdzie do miasta z
    przemnóstwem podatków, gdzie ludność miała poprzypinane garby, z tyłu, to
    ważne, przybył nowy władca, który miał garba (nie mięsień piwny) z przodu,
    ludność uradowana, że bez garbów z tyłu, a władca wystrzelił "Na znak łaski
    wprowadzam podatek od prostych pleców". Tyle zyskaliśmy z nowego numeru,
    gdzie w sumie chyba tylko garb przewędrował na drugą stronę, a przy okazji
    wzrosły przez to obciążenia ludu, czyli te pieprzone podatki...

    --
    Proszę, podpisz petycję...
    http://www.petycje.pl/petycja/7778/