  • Data: 2012-02-09 16:51:20
    Temat: Re: Świetlówki ...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Desoft napisał:

    > Wystawianie za bramę, czy _przed_ śmietnik jest baaardzo ekologiczne.
    > Postoi z godzinę (a napewno rano go już nie będzie) i nie zatruje
    > środowiska.

    Co sobotę stawiają mi w okolicy gminny kontener elektrośmieciowy. Jakoś
    w środku tygodnia robiłem ogólne porządki i trzy stare pecety odstawiłem
    do swojego własnego indywidualnego zadaszonego śmietnika. Tam miały czekać
    do soboty. Zabrali moi kontraktowi śmieciarze, którzy co dwa tygodnie
    biorą pojemnik śmieciorów ogólnych. Też ekologicznie, bo nie musiałem
    już ruszać swojego samachodu. Co oni z tym zrobili -- nie mam pojęcia.

    --
    Jarek