  • Data: 2012-02-09 11:59:39
    Temat: Re: Świetlówki ...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Chyba znalazlem,
    > http://www.se.pl/wydarzenia/warszawa/na-francuskiej-
    jest-juz-swiatecznie_165123.html
    > http://www.elektroonline.pl/news/3714,Ulica_w_centru
    m_Warszawy_oswietlona_LEDami

    > Philips CitySoul LED i Residium LED.
    >
    > Trzeba poszukac jakie to ma parametry.

    Chyba takie same lampy świecą jeszcze na końcu Zielenieckiej, koło Teatru
    Powszechnego (Zieleniecka przedłuża Francuską z drugiej strony Ronda
    Waszyngtona i kończy się skrzyżowaniem z Targową/Zamoyskiego przy Teatrze
    -- to informacja dla nietubylców). A oświetlenie Francuskiej faktycznie
    wygląda teraz bardzo dobrze.

    --
    Jarek