eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiece żarowe. › Re: Świece żarowe.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 08 Jun 2014 19:58:57 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Świece żarowe.
    References: <538ef8c0$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmmug7$hlr$1@node2.news.atman.pl>
    <538f002d$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmn2di$lt7$1@node2.news.atman.pl>
    <538f34ae$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmnsfe$h2d$1@node2.news.atman.pl>
    <539405a3$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <ln14gt$jnp$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ln14gt$jnp$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 46
    Message-ID: <5394a461$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-31-174-173-246.play-internet.pl
    X-Trace: 1402250338 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2244 31.174.173.246:1562
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535116
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-06-07 09:33, collie pisze:
    > W dniu 8.06.14 8:41, Trybun pisze:
    >
    >> No nie wiem, skoro tak piszesz, jednak mimo braku jakiegokolwiek
    >> dodatkowego
    >> doładowywania nie miałem tej zimy problemów z akumulatorem, a nie
    >> jest on nowy. O
    >> stylu jazdy już pisałem - więcej zapalanie niż jazdy..
    >
    > Pewnie jakość akumulatora ma też swój udział. Moją pierwszą Asterką
    > dojeżdżałem
    > do pracy z Tarchomina na Mokotów, czyli gdzieś z 15 km w jedną stronę,
    > lato czy
    > zima. Fabryczny akumulator wytrzymał w sumie (u poprzedniego
    > właściciela i u
    > mnie) 7 lat, bez żadnego doładowywania. Zresztą, nawet prostownika
    > wtedy nie
    > miałem. ;-) A powiadają, że po trzech latach należy w dieslu
    > akumulator wymienić,
    > szczególnie przed zimą.

    Ja jestem w trochę lepszej sytuacji, bo auto przeważnie stoi w garażu,
    co prawda nieogrzewanym ale różnica w temperaturach na zewnątrz, a w
    środku jest spora.

    >
    >
    >> Chyba jednak w dieslu jest mniej awaryjnogennej elektroniki. Pamiętam
    >> jak w
    >> dawnych czasach przejechałem około 200km wstrzykując ręcznie do
    >> gaźnika paliwo
    >> lekarską strzykawką.
    >
    > I to mi się od początku w dieslu podobało - brak gaźnika,
    > rozdzielacza, cewek
    > i przewodów WN idących do świec. ;-) Teraz w benzyniakach i z tym jest
    > inaczej,
    > ale wtedy zimą, czy w słotne dni problemy z odpalaniem były. Ja co prawda
    > strzykawki z benzyną nie woziłem, ale kilka razy w zimie zdarzyło mi
    > się użyć
    > takiego wynalazku pn. Start w aerozolu.
    >
    >

    Pewnie jeździłeś Polonezem, albo Dużym Fiatem? Jak sobie przypominam to
    były te auta wręcz obrzydliwie podatne na zawilgocenia układu zapłonowego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: