eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiece żarowe.Re: Świece żarowe.
  • X-Received: by 10.140.93.23 with SMTP id c23mr135378qge.14.1401932891902; Wed, 04 Jun
    2014 18:48:11 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.93.23 with SMTP id c23mr135378qge.14.1401932891902; Wed, 04 Jun
    2014 18:48:11 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!c1no23169948i
    gq.0!news-out.google.com!s2ni1907qap.0!nntp.google.com!hw13no4357931qab.0!postn
    ews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 4 Jun 2014 18:48:11 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <lmo919$1s2$1@usenet.news.interia.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.110.16;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 46.113.110.16
    References: <538ef8c0$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmmug7$hlr$1@node2.news.atman.pl>
    <538f002d$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmn2di$lt7$1@node2.news.atman.pl>
    <538f34ae$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmnsfe$h2d$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lmo352$o7q$1@node2.news.atman.pl> <lmo919$1s2$1@usenet.news.interia.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Świece żarowe.
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Thu, 05 Jun 2014 01:48:11 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2534777
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 5 czerwca 2014 01:09:16 UTC+2 użytkownik MichaelData(R) napisał:
    > collie wydumał(a) w news:lmo352$o7q$1@node2.news.atman.pl :
    >
    > > W dniu 4.06.14 23:00, Budzik pisze:
    >
    > >> Jak ciepły to i swiece troche krócej się grzeją.
    >
    > >> Odpalam auto kilkadziesiat razy dziennie, radio, cb cały czas i nie ma
    >
    > >> zadnych problemów z ładowaniem.
    >
    > > Zgadzam się - może tych odpaleń być i kilkadziesiąt dziennie, a akumulator
    >
    > > na koniec dnia zachowa swoją pojemność - ale pod jednym warunkiem: czas
    >
    > > jazdy (ściśle mówiąc - czas pracy silnika) będzie w sumie na tyle długi,
    >
    > > że prądnica zdąży doładować akumulator.
    >
    >
    >
    > Wystarczy 20 minut pracy alternatora aby uzupełnić energię w nowoczesnym
    >
    > dieslu, która została uzyta do rozruchu.
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Michael________(tm)
    >
    > ______/) /\ | /\
    >
    > "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
    >
    > as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EURO

    Ile potrzeba słychać w silnikach w których wyjebane są koła pasowe napędzające
    alternator. Jak pasek przestanie piszczeć to jest prawie uzupełniony ubytek. Jak koła
    pasowe są nie zużyte to trochę krócej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: