  • 11. Data: 2018-02-16 21:39:31
    Temat: Re: Swich do sieci komputerowej podtynkowy - w puszkę
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2018-02-16 o 15:18, BQB pisze:
> [...]
    owa-podwojna-60mm-gleboka-niebieska.html

    > Dokładnie tak jak piszesz, ściany już są otynkowane i pomalowane,
    > właściwie potrzebne mi są 2 RJ45, trzecia to do podłączenia - ktoś
    > poprostu wcześniej nieco źle rozplanował i pociągnął tylko jeden przewód
    > UTP, a potrzebne są 2 i stąd szukam w miarę estetycznego rozwiązania.
    Jeśli nie potrzebujesz PoE dużej mocy to wystarczy
    zastosować po 4 żyły do jednego gniazda.
    Mam tak u siebie podłączone 2 drukarki i działa bez problemu:
    http://www.stratos.pl/zdjecia/39880x_d.jpg
    wystarczy zarobić po 4 żyły na gniazdo, bez żadnych przejściówek...

    --
    pzdr, j.r.

  • 12. Data: 2018-02-16 23:32:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-02-16 o 21:39, jacek pisze:

> [...]
    > http://www.stratos.pl/zdjecia/39880x_d.jpg
    > wystarczy zarobić po 4 żyły na gniazdo, bez żadnych przejściówek...

    To jest bardzo dobre rozwiązanie, ale on chciał gigabit.

    MJ