  • 11. Data: 2022-07-27 07:05:10
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne wzywa do zakończenia "marnotrawstwa" prywatnych samochodów
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 26.07.2022 21:04, Shrek wrote:
> [...]

    stwierdzili i wpakowali swoje limuzyny z powrotem do prywatnych odrzutowców

    *- nie dotyczy pojazdów luksusowych ;)

    > A jak pisałem, że zakaz spalinek to nie będzie zamienienie 1:1 na
    > węglowozy tylko po prostu ograniczenie dostępu plebsu do motoryzacji to
    > szurstwo było.

    nadal jest. Teorię spiskową od faktu dzieli kilka miesięcy, czasem więcej ;)

    > Rozumiem, że zaczniemy od tych co zużywają zasobów i mają masy towarowej
    > najwięcej? Bo 1% najbogatszych odpowiada za 17% emisji CO2 (co jest dość
    > dobrym przybliżeniem zużywania tych zasobów). To co - rozkułaczamy czy
    > mondrzejsze o tym nie wspominać?

    Nie będziesz miał niczego i będziesz szczęśliwy to też nadal teoria
    spiskowa ;)
    Tylko kto wtedy będzie miał to, czego pozostali nie mają?...

    > W sumie - jakby zdepopulować ten 1% to by planeta odetchnęła:P

    > Czyli zaczynamy od tych najbogatszych - prawda? Prawda?

    nie, nie, to niedobra jest. Dla dobra planety będziemy pracować na dobra
    tego 1%. Ktoś musi posiadać to, za co będziemy płacić, ktoś musi nam to
    limitować. Że też murzynom kiedyś nie mówili, że są niewolnikami dla
    dobra planety...

    Lukasz

  • 12. Data: 2022-07-27 07:25:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2022 22:04:50 +0200, Shrek napisał(a):

    > W sumie - jakby zdepopulować ten 1% to by planeta odetchnęła:P

    Shreku, jak zwykle, robisz sobie jaja. Katastrofy tylko głupców bawią.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2022-07-27 07:28:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2022 22:25:10 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Dasz przykład i ustąpisz miejsca innym na planecie?

    W zasadzie nie zasługujesz na odpowiedź z racji swojej głupoty. Ale sami
    głupcy na usenecie zostali więc czasem i głupcowi odpowiem. Co,
    depopulacja ci się kojarzy z mordowaniem ludzi? I naprawdę nic innego ci
    do zakutej pały nie przychodzi?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2022-07-27 07:48:51
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    > Zaczyna brakować wody i piasku, o trudniej dostępnych surowcach nie
    > wspominając. A są tylko dwie drogi by ten stan rzeczy zmienić - redukcja
    No właśnie. Tu powstaje pytanie od kogo zacząć redukcję zaludnienia.
    Adolf H. jak się później okazało zaczął od niewłaściwego narodu i do tej
    pory nikt nie ma odwagi powiedzieć, który jest tym właściwym.
    A może nie przyjmować kryterium narodowego, tylko na przykład wzrost,
    IQ, albo wiek? Skończyłeś 60 lat? Do gazu!
    Jacek

  • 15. Data: 2022-07-27 07:57:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-07-2022 o 20:58, heby pisze:

    > Kiedy patoprawica będzie kwilić nad tym strasznym losem ich SUVów, zwróć
    > uwagę na to, że wielu z nich ma w ręku iPhone, który już dawno nie jest
    > ich własnościa,

    A czyją?

  • 16. Data: 2022-07-27 08:11:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 Jul 2022 07:48:51 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
    > A może nie przyjmować kryterium narodowego, tylko na przykład wzrost,
    > IQ, albo wiek? Skończyłeś 60 lat? Do gazu!

    Kolejny bałwan któremu depopulacja kojarzy się z mordowaniem ludzi. w
    dodatku imennik :(
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2022-07-27 10:38:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-27-lipca-2022 o 07:28, Jacek Maciejewski pisze:
    > I naprawdę nic innego ci
    > do zakutej pały nie przychodzi?

    Jeśli wierzyć ekofaszystom to sprawa jest NAGLĄCA

    Chyba że ekofaszyści kłamią a Tobie tak bardzo na tym nie zależy.

    A jeśli chcesz zabijać bezbronne dzieci to poszukaj sobie głupków do
    rozmowy.

    Mądralo

  • 18. Data: 2022-07-27 10:40:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-27-lipca-2022 o 07:48, Jacek pisze:
> [...]
    > A może nie przyjmować kryterium narodowego, tylko na przykład wzrost,
    > IQ, albo wiek? Skończyłeś 60 lat? Do gazu!

    Nie domyślasz się że chodzi o aborcję na życzenie? To jedyny realny
    cokolwiek działający sposób na depopulację.

    Można też tak jak putin. Naród po narodzie LIKWIDOWAĆ ;-)

  • 19. Data: 2022-07-27 10:43:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-27-lipca-2022 o 08:11, Jacek Maciejewski pisze:
    > Kolejny bałwan któremu depopulacja kojarzy się z mordowaniem ludzi.

    Jeśli masz na myśli bardziej humanitarne czy naturalne zamordystyczne
    metody typu Chiny to będzie to trwało przez dziesięciolecia i zapewne
    spotka się z oporem obywateli.

    Teraz rozmawiamy o dramatycznej systuacji klimatycznej ;-)

    A Ty właśnie zapodałeś temat DEPOPULACJI.

    Napisz o co Ci chodzi? Chcesz bić tylko pianę czy coś zaproponować?

  • 20. Data: 2022-07-27 10:46:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-26-lipca-2022 o 22:33, heby pisze:

    > Nie mogli kwilić wcześniej, kiedy ten trend się tworzył? Wtedy, jak ktoś
    > protestował przed praktykami np. Apple, to pieprzyli coś o lewactwie. To
    > teraz czyja będzie wina?

    Masz trafną diagnozę ale nie można kolejnej głupoty uzasadniać
    wcześniejszą ;-)

    Może taki atak na wolność człowieka da ludziom do myślenia co się
    faktycznie dzieje.