eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.

  • 131. Data: 2023-06-26 11:57:17
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 25.06.2023 o 15:27, _Master_ pisze:

    > Znaczy "naukofcy" coś wymyślą i będzie tanio dla ludu? ;-)
    >
    > Czarzasty tak ciągle pierdoli

    Znaczy, że już dawno wymyślono przeróżne akumulatory ale akurat ludziom
    bardziej zależy na tym by długo działały itp itd. Tak właśnie pierdolisz
    bez sensu.

  • 132. Data: 2023-06-26 12:03:24
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 25.06.2023 o 17:36, nadir pisze:

    > Twizy może być wyznacznikiem co najwyżej dla jakiegoś melexa. Przeciętny
    > samochód waży ponad tonę, przewozi 5 i więcej pasażerów i rozpędza się
    > do ponad 160km/h.

    Weź gościu nie pierdol bez sensu. Ludzie nie jeżdżą 160km/h tylko
    właśnie tyle ile Twizy. I nie wożą 5 pasażerów ani tym bardziej większej
    ilości bo by musieli mieć pojazd na 6 osób a takie pojazdy można na
    palcach ręki policzyć. Jesteś po prostu durniem pieprzącym zwykłe bzdury
    żeby tylko pieprzyć.

    > Ja tam korepetycji z fizyki nie udzielam, poszukaj sobie na jutubach do
    > czego potrzebna jest, taka czy inna, moc.

    Nie udzielasz bo tumanem jesteś.

    > Ludzie jeszcze mniej niż hulanogi, tylko nie bardzo wiesz co to oznacza.

    Jw.

    > Mam i hulajnogę, i elektryka, i spalinówki, każdy ma inne zadania oraz
    > przeznaczenia i odpowiednią do tych zadań moc.

    Ale jw.

    > No ja mam wcale nie taki mocny, bo ma 150km. Po co mi on? Ano żeby trasy
    > na przykład 300 kilometrów robić w 2,5-3 godziny. Zrobisz tak Twizy?

    Nie da się zrobić 300-km trasy w 2,5h innej niż sama autostrada. Jw.

  • 133. Data: 2023-06-26 12:04:11
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-26 o 11:35, Shrek pisze:
    > A rysiowi chodziło o mentalność memcena, który ma w dupie prawa
    > pracownicze zasłaniając się (i to nieudolnie) czarnym blatem.

    Dzieci w piaskownicy szukają dziadka z wermachtu.
    To tak jakby się pytać Petru ilu było trzech króli?
    Skąd wiesz że Mentzen ma coś w doooopie? ;-)

    Petru chciał przypierdolić i głupio mu wyszło bo nie zna przepisów.
    O konkretnych zapisach ustaw Mentzena też mało miał do powiedzenia.

    Tak Mentzen zamyka często oczy. Wygląda jakby był skonany nawet na
    konwencji.
    I co z tego wynika w kwestii podatków?

  • 134. Data: 2023-06-26 12:51:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.06.2023 o 12:04, _Master_ pisze:

    > Dzieci w piaskownicy szukają dziadka z wermachtu.

    I memcen postawił się dokładnie w pozycji grzebących w piaskowicy.

    > To tak jakby się pytać Petru ilu było trzech króli?
    > Skąd wiesz że Mentzen ma coś w doooopie? ;-)

    Z tego, że unika odpowiedzi.

    > Petru chciał przypierdolić i głupio mu wyszło bo nie zna przepisów.

    Wyszło że akurat memcen nie znał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 135. Data: 2023-06-26 16:16:12
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 26.06.2023 o 12:03, io pisze:

    > Weź gościu nie pierdol bez sensu. Ludzie nie jeżdżą 160km/h tylko
    > właśnie tyle ile Twizy.

    Chwaliłeś się wcześniej jakimś RS-em, to było przedłużenie prącia czy
    jeździłeś jak zwykła pizda w Twizy?

    > I nie wożą 5 pasażerów ani tym bardziej większej
    > ilości bo by musieli mieć pojazd na 6 osób a takie pojazdy można na
    > palcach ręki policzyć.

    No widzę właśnie, że z liczeniem i logiką masz nie po drodze.

    > Nie da się zrobić 300-km trasy w 2,5h innej niż sama autostrada.

    Twizy na pewno, ale da się. Oprócz silników mocniejszych niż 17 koni
    masz też coś przeciw autostradom?

  • 136. Data: 2023-06-26 17:49:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Jun 2023 12:03:24 +0200, io wrote:

> [...]
    > ilości bo by musieli mieć pojazd na 6 osób a takie pojazdy można na
    > palcach ręki policzyć. Jesteś po prostu durniem pieprzącym zwykłe bzdury

    Ale gdzie?
    Bo co innego zobaczysz w miescie, a co innego na autostradzie w
    wakacyjnym kierunku :-)

    > Nie udzielasz bo tumanem jesteś.

    Co by nie mówic, to kiedys w Niemczech była modna mała moc,
    takie np 75KM z 1.6, bodajże z powodu stawek ubezpieczen - od mocy
    zależały.
    A teraz wieksze moce królują. Wina producentów ... ale moze i
    klientów, ze wolą takie 2.0 zamiast 0.7 :-)

    Samochody troche cieższe sie zrobiły, predkosci na autostradach ...
    IMO - troche wzrosły, ale to nie jest reguła ...

    Z drugiej strony mam przykład znajomej.
    Jej fiacik 110 jedzie w miare dobrze. Powyzej - czuć, ze się męczy.

    A 110 czy 120 ... na autostrade troche za wolno, trzeba zjezdzac na
    prawy pas, uwazac przy wyprzedzaniu, do rozpędzania juz mocy brakuje

    > Nie da się zrobić 300-km trasy w 2,5h innej niż sama autostrada. Jw.

    Jakos tak. I wtedy nie trzeba 150KM, wystarczy 90.
    Ale 150 przyjemniej :-)
    A jeszcze przyjemniej, jak sie autostrada skonczy

    J.

  • 137. Data: 2023-06-26 18:14:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Jun 2023 15:27:57 +0200, _Master_ wrote:

    > Znaczy "naukofcy" coś wymyślą i będzie tanio dla ludu? ;-)
    >
    > Czarzasty tak ciągle pierdoli

    Postęp w nauce i technice jednak jest.
    Tylko nie zawsze w 5 lat, i nie na zawołanie ...

    J.

  • 138. Data: 2023-06-26 18:22:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.06.2023 o 18:14, J.F pisze:

    > Postęp w nauce i technice jednak jest.
    > Tylko nie zawsze w 5 lat, i nie na zawołanie ...

    To niech postąpią i zawołają - zarobią fortune.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 139. Data: 2023-06-26 18:33:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Jun 2023 18:22:43 +0200, Shrek wrote:

    > To niech postąpią i zawołają - zarobią fortune.

    No widzisz - Musk robi.

    A mnie chodzi o to, ze jak sie zawoła, to nie zawsze postęp wyjdzie.
    I nie ma co przepisów czy planów ukladac pod "cos wymyslą".

    Miały byc ogniwa paliwowe na alkohol, miały byc na weglowodory,
    ba - były, i ponoć nadal są, tylko jakos kupić nie można.

    Mialy być tokamaki prąd dające ...

    J.

  • 140. Data: 2023-06-26 19:06:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.06.2023 o 18:33, J.F pisze:

    > No widzisz - Musk robi.

    I dobrze - niech robi, jak będzie robił lepsze to ludzie kupią i
    spalinki odejdą w niebyt.

    > A mnie chodzi o to, ze jak sie zawoła, to nie zawsze postęp wyjdzie.
    > I nie ma co przepisów czy planów ukladac pod "cos wymyslą".

    To mam wspólne stanowisko. Niech zrobią lepsze i ludzików nie trzeba
    będzie namawiać.

    > Miały byc ogniwa paliwowe na alkohol, miały byc na weglowodory,
    > ba - były, i ponoć nadal są, tylko jakos kupić nie można.
    >
    > Mialy być tokamaki prąd dające ...

    Wszytko miało być i nie ma (nawet atomu), ale chuj - nakażmy wszystko na
    prąd - od ogrzewania przez samochody do pieniądza. A potem w razie wojny
    będziemy mieli średniowiecze. A nawet gorzej, bo w średniowieczu jednam
    mieli piece i pochodnie i mieszki na monety. Trochę podejrzane ze w
    kontekście wojny na ukrainie, gdzie pokazano że infrę można dość
    skutecznie nieszczyć nikt nawet o tym nie pomyślał i brną w to szaleństwo.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!