  • 61. Data: 2023-10-30 23:31:28
    Temat: Re: Światło na klatce schodowej zdalnie
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    [...]
    > Nie ma. Ma w obu trybach bistabilne. Tylko aktywowane jednym lub dwoma
    > przyciskami.

    Nie. Tam jest 5 trybów programowania. Bistabilne, stabilne, stabilne na
    2 przyciski, czasowe... no musisz liznąć wiedzy. Polecam:

    https://elektroweb.pl/fale-radiowe-rfpodczerwien-ir/
    1001-przekaznik-z-pilotem-w-obudowie-1ch-433mhz-12v-
    5904162808045.html

    Grrr a wiedza dostępna online a ja się znów muszę produkować ręcznie :/

    > Ale jak nie wyłączy pilotem, to będzie ciągłe zwarte.

    j/w

    > Wersja bezpilotowa delux. :)

    Dupa :)

    > Z mechanicznego punktu widzenia, to ustrojstwo ma rację bytu tylko w
    > puszcze przycisku schodowego.
    >
    > Ale skoro ma podświetlenie w przycisku schodowym a ten odbiornik pobiera
    > 4 mA, dlaczego by miało nie działać?
    >
    > https://zamel.com/pl/exta-free/radiowy-odbiornik-dop
    uszkowy-1-kanalowy-typ-rop-01

    Bo zapali wszystko w całym bloku?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 62. Data: 2023-10-30 23:57:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > https://elektroweb.pl/fale-radiowe-rfpodczerwien-ir/
    1001-przekaznik-z-pilotem-w-obudowie-1ch-433mhz-12v-

    Nie matacz, dałeś wcześniej tego linka co poniżej i ten nie ma
    monostabilnego.

    https://elty.pl/pl/p/Przekaznik-230V-sterowany-pilot
    em-radiowym-433MHz/2590

    Robert

  • 63. Data: 2023-10-31 00:22:53
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nie matacz, dałeś wcześniej tego linka co poniżej  i ten nie ma
    > monostabilnego.
    >
    > https://elty.pl/pl/p/Przekaznik-230V-sterowany-pilot
    em-radiowym-433MHz/2590

    KURWA!

    "2. Tryb zatrzaskowy

    Naciskamy przycisk na obudowie urządzenia 3 razy, zostanie to
    potwierdzone zapaleniem się czerwonej kontrolki LED, następnie naciskamy
    przycisk na pilocie, który ma włączać przekaźnik, a następnie przycisk,
    który ma wyłączać przekaźnik."

    ZATRZASKOWY-BISTABILNY
    Umiesz wypierdalać z Vervą? :D <-- uśmiech.

    Musisz odpisać:
    Przepraszam, nie doczytałem :)
    Jprdl.
    CZEKAM...

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 64. Data: 2023-10-31 06:59:18
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Saturday, October 28, 2023 at 1:47:29 p.m. UTC-5, PeJot wrote:

    > Nie ma wyłącznika *schodowego*, jest automat czasowy podtrzymujący
    > oświetlenie na *całej* klatce schodowej, uruchamiany przyciskami
    > monostabilnymi na każdym piętrze i półpiętrze. Wystarczy podpiąć
    > równolegle przycisk monostabilny w mieszkaniu, ale to wymaga rycia w
    > ścianie. Chcąc to zrobić dyskretnie: odbiornik ze stykiem NO w puszce
    > istniejącego przycisku, na klatce, zaś u mnie w mieszkaniu przycisk.

    Ej szefie, czemu sobie konfabulujesz i potem tlumaczysz mi cos czego nie twierdzilem?

    Rozumiem ze uwazasz ze wylacznik schodowy to tylko taki co dziala na jednym biegu
    schodow. Ale popularnie to co opisales nazywa sie wylacznikiem schodowym bo chyba od
    40 lat tylko takie widzialem w blokach jakie odwiedzalem. Takie wlasnie czasowe.

    pionu i tam w skrzynce na klatce jest mozliwosc wpiecia sie. Ale naszykuj sie ze jak
    tam cos zostawisz to elektryk > moze odmontowac jako nieznane.
    > Chyba zdecyduję się na rycie w ścianie. Da się to jakoś możliwie
    > bezpyłowo zrobić ? Bruzdownica byłaby w zasięgu, ale przecież wystarczy
    > przewód 2x0.5 mm^2.

    Bezpylowo sie da. Ale jak masz wrednego sasiada to sie przyczepi ze grzejesz wode w
    wannie tym pradem co se do domu wciagnales.

    Nie polecam.

  • 65. Data: 2023-10-31 07:00:38
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Sunday, October 29, 2023 at 7:31:05 a.m. UTC-5, PeJot wrote:
> [...]
    owy-bateryjny-dance-ii-czarny-st-420b-5903669495338.
    html
    > Sprawdzonego gotowca chciałbym. Inaczej czeka mnie kilka metrów rowka w
    > ścianie, a potem malowanie kuchni :>

    Ponawiam odrade. Nie wciagaj klatkowego kabla do domu. To nawet nie trzeba zlosliwego
    sasiada zeby ci narobic klopotu.

  • 66. Data: 2023-10-31 09:48:19
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > który ma wyłączać przekaźnik."
    >
    > ZATRZASKOWY-BISTABILNY
    > Umiesz wypierdalać z Vervą? :D <-- uśmiech.

    Errata. Tak to jest jak się w nocy pije piwo i odpisuje :)

    Naciskasz JEDEN raz na obudowie urządzenia i masz monostabilny. Wiem, bo
    mam 3 takie moduły.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 67. Data: 2023-10-31 11:19:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Errata. Tak to jest jak się w nocy pije piwo i odpisuje

    Trzeba było od razu bronić racji swej, że jest monostabilny, a nie
    podmieniać linki i mi mącić w głowie. :)

    Aby nie drażnić Ciebie, to TAK jest monostabilny tryb.
    Przepraszam.

    Robert

  • 68. Data: 2023-10-31 11:33:03
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Gotowe, ale nie sprawdzone.
    > Skoro masz podświetlenie, a ten z linku bierze 4 mA, to wedle mnie musi
    > działać.
    > https://zamel.com/pl/exta-free/radiowy-odbiornik-dop
    uszkowy-1-kanalowy-typ-rop-01

    > Ma tryb monostabilny.

    "Współpraca z nadajnikami bezprzewodowego systemu sterowania EXTA FREE"

    Czy to znaczy, że oprócz zamelowych urządzeń (tutaj może nie ma
    znaczenia) nic innego go nie zasteruje?

  • 69. Data: 2023-11-02 12:32:06
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Możesz umieścić swoją własną plafonierę nad drzwiami do mieszkania od strony
    korytarza klatki schodowej.
    Minus jaki widzę to ewentualny atak na Twoją instalację elektryczną (np. wywalenie
    Twojej różnicówki), do obejścia jeżeli
    wyprowadzisz np. 12 V zza zasilacza.

    -----

  • 70. Data: 2023-11-02 13:15:58
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-10-27 o 19:18, PeJot pisze:
> [...]
    > schodowej, naturalnie bez układania kabli :) Polećcie jakiś *sprawdzony*
    > model przycisku radiowego, który się do tego nadaje.

    Blebox. W puszce switchBox LIGHT, w chałupie uRemote.

    L.