    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Światła w dzień w Trybunale Konstytucyjnym - i co dalej?
    Date: Fri, 26 Aug 2011 00:42:59 +0200

    Hello venioo,

    Friday, August 26, 2011, 12:21:39 AM, you wrote:

    > no i wlasnie w ten sposob zalatwilem reflektor w Audi 100 C4 (stopiły
    > się plastikowe wtyczki na wiązce). Wiekszosc samochodow poruszajacych
    > sie po naszych drogach nie jest przystosowana do tak durnego przepisu w
    > naszych warunkach klimatycznych.

    Że niby twierdzisz, że większośc samochodów nie jest przystosowania do
    włączania świateł?

    Zjeździłem prawie pół miliona kilometrów. Bardzo różnymi samochodami.
    Zawsze na światłach, pomimo tego, że zacząłem jeździć zanim
    wprowadzono obowiązkowe światła. I jakoś nie topiły mi się kostki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl