  • Data: 2014-03-28 20:27:02
    Temat: Re: Światła do zarabiania pieniędzy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Mar 2014 13:39:49 +0100, WOJO napisał(a):

    > Oj, jestem coraz bliższy zrobienia sobie kilkusetkilometrowej wycieczki, by
    > zobaczyć to cudo techniki na własne oczy.
    > :)
    > Ale nie, zaraz, mam dokładnie takie same sygnalizacje po drodze, jak
    > codziennie jadę do pracy.
    > I jakoś mi nie sprawiają problemu - jakiś dziwny muszę być.

    I jesteś pewien że nigdy nie zdarza się tak, że pomarańczowe się zmienia na
    czerwone jak jesteś już pod sygnalizatorem?
    Bo ja też nie mam z tym żadnego problemu, nigdy nie dostałem żadnego
    mandatu itp. itd.

    Natomiast po tym jak dowiedziałem się co wyrabia straż z Wejherowa,
    policzeniu tego wszystkiego i sprawdzeniu jak to tak wygląda faktycznie, z
    dokładnością godną strażnika miejskiego (czyli co do milisekundy i
    centymetra), okazuje się że pomimo że będziesz jeździł dobrze, ostrożnie i
    zgodnie z przepisami, to też pewnie prędzej czy później wpadniesz w taką
    pułapkę jeżeli będziesz przez takie skrzyżowanie przejeżdżał.