  • Data: 2014-03-28 13:22:07
    Temat: Re: Światła do zarabiania pieniędzy
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale przecież to są właśnie kompletnie podejścia:
    > a) ustawić światła tak, aby każdy był w stanie odpowiednio wcześnie je
    > ZOBACZYĆ i bez kombinowania wyhamować na czas, vs
    O ile widziałem na filmach, to ta sygnalizacja jest widoczna z bardzo
    daleka, a przewidywanie jest jedną z umiejętności sprawdzanych na egzaminie
    na PJ.

    > b) kazać jeździć z paranoją w głowie "zwalniać, nie zwalniać? Ile to
    > zielone już trwa, do cholery?"
    Popatrz jakoś nie słychać, by miliony Polaków miały z tym problem.

    > Kierujący i tak bywa przeciążony nadmiarem informacji do przetworzenia,
    > więc należy mu decyzje ułatwiać, a nie komplikować!
    To taki kierujący powinien zrobić przerwę w siadaniu za kierownicę, skoro
    tłumaczy łamanie przepisów nadmiarem informacji.

    Wczoraj specjalnie pojeździłem po swoim mieście i pomierzyłem czasy palenia
    się sygnalizacji na losowych skrzyżowaniach.
    Wiesz, że wyszło mi, że żółty sygnał nadawany jest 3 sekundy?
    I to na drodze o podniesionym do 70km/h ograniczeniu prędkości.
    Obserwowałem zachowanie kierowców i nie widziałem chętnych do pokonania tego
    skrzyżowania na żółtym, czy czerwonym.
    Dlaczego tutaj można, a w Wejherowie nie?
    Tam są kierowcy "specjalnej troski"?
    Wiem, że środki przymusu (w tym wypadku kamery) są niemile widziane (także
    przeze mnie).
    Ale do cholery, to co się wyprawia na tym skrzyżowaniu to jakiś koszmar.
    Pozdrawiam.
    WOJO