  • 11. Data: 2017-01-03 12:21:05
    Temat: Re: Swiatła, czas uprzywilejowanego zielonego
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Powitanko,

    > I my chcieliśmy budować elektrownię atomową, jeśli zrobienie tak
    > banalnie prostego urządzenia jak sterownik świateł jest problemem...

    sterownik nie jest problemem. Ale to nie on decyduje o cyklach świateł
    tylko inzynier ruchu

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2017-01-03 12:36:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak""

> [...]

    I my chcieliśmy budować elektrownię atomową, jeśli zrobienie tak
    banalnie prostego urządzenia jak sterownik świateł jest problemem...
    ---
    Żart ?

  • 13. Data: 2017-01-03 12:37:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >I my chcieliśmy budować elektrownię atomową, jeśli zrobienie tak banalnie
    >prostego urządzenia jak sterownik świateł jest problemem...

    Sprawdzic, czy nie zamowienia publiczne :-)

    Sterowniki juz nie sa takie banalne, ale wygrywa najtansza oferta w
    przetargu, wiec sa rozne ... dziwi mnie tylko, ze nie zamowili
    sygnalizacji z obsluga na nastepne 5-10 lat ...
    ---
    Tej dla pojazdów autonomicznych i kosmicznych ? :-)

  • 14. Data: 2017-01-03 12:45:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Nie pierdol z ta najtansza oferta. Raptem firm ktore to robia jest w Polsce
    kilka i przetargi sa ustawiane na ta co ma najblizej. Przez to jeden
    sygnalizator kosztuje tyle co wszystkie lampy i zyrandole co sa w
    najblizszej ikei. Nikt nowy na rynek nie wejdzie bo warunki przetargow sa np
    takie ze tylko firma z trzy letnim stazem moze brac w nim udzial.
    ---
    Z kolegą gadałem co jakiś udział w robotach drogowych miał i ... sterownik
    właśnie trzeba było zaprogramować na ten czas. No i jak się samochody
    stuknęły to okazało się, że to dlatego, że go źle zaprogramowali.

  • 15. Data: 2017-01-03 13:19:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak wykazesz zwiazek pomiedzy odpowiedzia a tym co zacytowales to bedziesz wielki.

  • 16. Data: 2017-01-03 14:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

    > I my chcieliśmy budować elektrownię atomową, jeśli zrobienie tak
    > banalnie prostego urządzenia jak sterownik świateł jest problemem...

    I podobno kosztuje kilkadziesiat tysiecy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 17. Data: 2017-01-03 18:46:52
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-01-2017 o 09:24, Trybun pisze:

    > Jest sobie skrzyżowanie, a właściwie dwa skrzyżowania w Poznaniu
    > (Garbary-Strzelecka-Kazimierza Wielkiego-Krakowska i rondo Śródka) na
    > których wjeżdżasz na zielonym i musisz gwałtownie hamować bo już z
    > bocznych jezdni już wszyscy jadą.. To dopiero się wydaje być problemem.

    Byłoby, gdyby nie to, że tak to nie działa.
    Pewnie mówisz o skręcie w lewo - na którym pierwszeństwa nie masz z zasady.

  • 18. Data: 2017-01-03 19:12:57
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-01-03 o 18:46, Cavallino pisze:

    > Byłoby, gdyby nie to, że tak to nie działa.
    > Pewnie mówisz o skręcie w lewo - na którym pierwszeństwa nie masz z
    > zasady.

    A jak działa? Pierwszy przypadek i przerysowanie mi zderzaka bokiem
    przez jakiś dostawczak, nawet się nie zatrzymał.. drugi przypadek i już
    ostrożniejsza jazda z mojej strony tym razem chyba tylko dzięki temu
    poszło o włos od kolejnego uderzenia przez auto jadące z mojej lewej. Ja
    jechałem Strzelecką od Drogi Dembińskiej, a zagrożenie sprawiały auta
    jadące ul Krakowską, od strony Półwiejskiej. I o jakim pierwszeństwie
    piszesz skoro na skrzyżowaniu są światła? No, przynajmniej były kiedy to
    testowałem, tj kilka lat temu.

  • 19. Data: 2017-01-03 19:31:51
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-01-2017 o 19:12, Trybun pisze:

> [...]
    > jechałem Strzelecką od Drogi Dembińskiej, a zagrożenie sprawiały auta
    > jadące ul Krakowską, od strony Półwiejskiej.

    Wiesz, zawsze może ktoś przejechać na czerwonym albo Ty albo on.
    Generalnie zielone są rozdzielone.

    Byłeś na początku fazy zielonej, czy na końcu?

  • 20. Data: 2017-01-03 20:47:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kilkadzesiat tysiecy za sterownik i to na bank byla najtansza oferta.