  • 1. Data: 2010-06-29 22:33:04
    Temat: Swiat glupieje do potegi n-tej
    Od: PawelC <p...@f...pl>

    Zona jak coś pozytywnego o mnie powie, to, to, że jestem najbardziej
    tolerancyjnym człowiekiem w tej galaktyce i okolicy , dziś jednak
    wjeżdżając do Wawki stwierdziłem że co niektórzy to barany do potegi n-tej.
    Zapakowane auta w materace, kajaki, pontony, 3ka dzieciaków na tylnym
    siedzeniu, co niektórzy tak spoceni, że "total wkurw" w oczach... i stoi
    taki jeden z drugim w korku gapiąc się na GPS'a bo ten im pewnie tak
    trasę na mazury lub do trójmiasta wyznaczył 7kmą.
    Kurcza przecież to miasto od południa mimo braku obwodnicy można
    objechać przynajmniej na 2 sposoby, nie tracąc tyle czasu, paliwa i nerwów.
    Niektórzy chyba wkrótce bez nawigacji do toalety nie trafia :|

  • 2. Data: 2010-06-29 22:59:25
    Temat: Re: Swiat glupieje do potegi n-tej
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    PawelC pisze:
> [...]
    > objechać przynajmniej na 2 sposoby, nie tracąc tyle czasu, paliwa i nerwów.
    > Niektórzy chyba wkrótce bez nawigacji do toalety nie trafia :|

    A skąd ma ktoś tu nie mieszkający wiedzieć którędy ma objechać? Wcale
    się nie dziwie, że patrzą na GPSy bo niby jak mają inaczej znaleźć
    drogę. Patrzenie na papierową mapę na niewiele się zdaje bo trzeba
    wiedzieć na który konkretnie zjazd zjechać, którego pasa się trzymać
    itp. Nie wiem z czym masz problem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 3. Data: 2010-06-29 22:59:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-29 22:33, PawelC wrote:
    > Kurcza przecież to miasto od południa mimo braku obwodnicy można
    > objechać przynajmniej na 2 sposoby, nie tracąc tyle czasu, paliwa i nerwów.

    To wiedza dostępna wyłacznie dla miejscowych. Przyjezdni nie muszą
    wiedzieć. Gorzej, przyjezdnych znaki kierują czesto własnie w najwiekszy
    korek.

    > Niektórzy chyba wkrótce bez nawigacji do toalety nie trafia :|

    Przejedź się do innego miasta - np. do GOPu i wtedy stwierdzisz że sam
    masz kłopot z trafianiem do toalety. Bedziesz stał pół godziny w korku
    miedzy miastami a ja przemknę tam w 10 minut bez koreczka _wiedząc gdzie
    objechać_. Tylko że to trzeba tam mieszkać. Łatwo pieprzyć z perspektywy
    tubylca że reszta świata to debile.

  • 4. Data: 2010-06-29 23:07:54
    Od: PawelC <p...@f...pl>

    W dniu 2010-06-29 22:59, Mumin pisze:

> [...]
    > drogę. Patrzenie na papierową mapę na niewiele się zdaje bo trzeba
    > wiedzieć na który konkretnie zjazd zjechać, którego pasa się trzymać

    Nie miałem na myśli jakiś bocznych uliczek czy skrótów znanych tylko
    miejscowym, ale o totalne objechanie miasta, choćby przez Grodzisk albo
    Mińsk.

  • 5. Data: 2010-06-29 23:18:43
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    PawelC pisze:

    > Nie miałem na myśli jakiś bocznych uliczek czy skrótów znanych tylko
    > miejscowym, ale o totalne objechanie miasta, choćby przez Grodzisk albo
    > Mińsk.

    To też trzeba się trochę orientować - jakie tam są drogi, natężenie
    ruchu, czy warto czy nie warto itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 6. Data: 2010-06-29 23:35:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Jun 2010 23:07:54 +0200, PawelC wrote:

    >Nie miałem na myśli jakiś bocznych uliczek czy skrótów znanych tylko
    >miejscowym, ale o totalne objechanie miasta, choćby przez Grodzisk albo
    >Mińsk.

    Do tego trzeba najpierw wiedziec ze Warszawe nalezy omijac.
    Potem wiedziec ktoredy. Potem sobie dobrze zaplanowac trase - czy to
    korzystajac z nawigacji czy papieru. A potem jeszcze nia pojechac - tu
    GPS gora.

    Wrocmy do punktu dwa - ktoredy? Skad ma czlowiek wiedziec ze tam
    lepiej ? Po to kupuje droga nawigacje zeby go dobrze poprowadzila.
    Czasem jej wyjdzie, czasem nie. Bo tak naprawde to trzeba tomtoma
    online, albo Navieksperta.

    Przez Grodzisk powiadasz ? Przeciez tam sa korki monstrualne.

    J.

  • 7. Data: 2010-06-29 23:40:21
    Od: krz <a...@g...pl>

    Co ma piernik do wiatraka?

    Przeciętnie rozgarnięty człowiek przed wyjazdem w nieznaną trasę
    spróbuje zasięgnąć opinii nt. najbardziej optymalnej trasy - chociażby
    tak jak czynią to nieraz grupowicze z PMS, dopytując się np. "jak
    najszybciej dojechać stąd dotąd?"

    Poza tym, jadąc skądkolwiek nad morze czy też w inny region wakacyjny
    podświadomie chyba nawet logika każe nam ominąć taki burdel jak
    warszawa, trójmiasto czy GOP.

    Ludzie, przecież nawet owe nieszczęsne gps'y mają opcję "omiń/znajdź
    objazd".. wystarczy trochę MYŚLEĆ!

  • 8. Data: 2010-06-29 23:54:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Jun 2010 23:40:21 +0200, krz wrote:
    >Przeciętnie rozgarnięty człowiek przed wyjazdem w nieznaną trasę
    >spróbuje zasięgnąć opinii nt. najbardziej optymalnej trasy - chociażby
    >tak jak czynią to nieraz grupowicze z PMS,

    No popatrz - a co ludzie robili jak PMS nie bylo ? :-)

    >Poza tym, jadąc skądkolwiek nad morze czy też w inny region wakacyjny
    >podświadomie chyba nawet logika każe nam ominąć taki burdel jak
    >warszawa, trójmiasto czy GOP.

    No wiesz, w takim wroclawiu na wakacje ruch spada, ale zaczynaja sie
    remonty. I w koncu nie wiadomo jak bedzie.

    >Ludzie, przecież nawet owe nieszczęsne gps'y mają opcję "omiń/znajdź
    >objazd".. wystarczy trochę MYŚLEĆ!

    Wcale to nie takie proste.
    Albo przejedz kiedys 500km i daj loga z GPS - zobaczymy jak ci to
    myslenie wyszlo :-)

    Tak naprawde to przyszlosc nalezy do nawigacji online .. ale ciekaw
    jestem jak to sie skonczy w praktyce :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-06-29 23:57:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-29 23:40, krz wrote:
> [...]
    > spróbuje zasięgnąć opinii nt. najbardziej optymalnej trasy - chociażby
    > tak jak czynią to nieraz grupowicze z PMS, dopytując się np. "jak

    Oficjalnie najbardziej optymalna trasa znajduje się na zielonych
    tablicach. Optymalniejsze od niej sa w głowach tubylców, ale ta wiedza
    jest nieosiągalna prostymi metodami. Można tez mieć CB, ale w sytuacji
    dzieci w samochodzie wolałbym nie odpalać tego cuda z masą łysych debili
    z mikrofonami w korku.

    > Poza tym, jadąc skądkolwiek nad morze czy też w inny region wakacyjny
    > podświadomie chyba nawet logika każe nam ominąć taki burdel jak
    > warszawa, trójmiasto czy GOP.

    No widzisz, a tu niespodziewanka: w GOP Drogowa Trasa Średnicowa jest
    bardzo wygodna, tylko trzeba wiedzieć jak na nią wjechać. Jedziesz
    szybko przez środek GOPu, wskakujesz np. na A4 i już. Wiesz to bo jesteś
    telepatą z innego miasta czy też kierujesz się zielonymi tablicami i
    gpsem w nieznanym który wyprowadzi cie prosto na korek przy ikei?

    > Ludzie, przecież nawet owe nieszczęsne gps'y mają opcję "omiń/znajdź
    > objazd".. wystarczy trochę MYŚLEĆ!

    Jasne, najlepiej znać na pamięć wszystkie te gównianie miejsca gdzie
    robią się korki. Najlepiej telepatycznie albo cofając czas po dojechaniu
    do korka. naprawde, wyjedź na chwile z DC, będziesz taki sam jak oni.

  • 10. Data: 2010-06-30 00:08:34
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 29 Jun 2010 23:40:21 +0200, krz <a...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    > spróbuje zasięgnąć opinii nt. najbardziej optymalnej trasy - chociażby
    > tak jak czynią to nieraz grupowicze z PMS, dopytując się np. "jak

    Po czym niektórzy już za pierwszym razem dowiadują się, że ,,w
    Internecie jest mnóstwo wszystkiego''.

    r.