    From: RadekNet <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Swiat glupieje do potegi n-tej
    Date: Thu, 01 Jul 2010 20:49:21 +0100

    J.F. pisze:

    > Ale jest Park Rozrywki :-) [Jest jeszcze ? Czynny ?]

    Masz na mysli Wesole Miasteczko w Chorzowie? Jest, dziala, ale ...
    skusilismy sie w tym roku na Dzien Dziecka zabrac tam rodzicow i po
    wizytach w europejskich parkach rozrywki - biednie :) Ale zabawa byla i
    tak przednia, podsycana wspolnieniami z dziecinstwa :)

    > Jakbys napisal ze chcecie Warszawe zobaczyc to bym nie oponowal,
    > ale "wielkie miasto" dla dzieci ze Slaska ?
    > To chyba zeby im pokazac tramwaj to nie pociag miedzymiastowy :-P

    Hehe noo koncem lat 80tych, poczatkiem 90tych Warszawa na tychze
    dzieciach (znaczy mnie i bracie) wrazenie robila :) Slask wtedy tez byl
    inny niz teraz.

    > Poradzilem - pojechalem tam gdzie pas prowadzil. Dopiero za ktoryms
    > razem trafialem tam gdzie chcialem. Czyli cos czego nie polecam w
    > obcym miescie.

    Ja to mialem raczej dziwne przygody z pierwszymi gpsami... Z mapa w reku
    pare lat jezdzilem po calej Polsce a i do Wloch sie trasa trafiala ( i
    to nie autostradami) i nie mialem takich problemow.

    > Poczatkowa teza byla jakas taka ze kto uzywa elektronicznej ten debil.

    Mnie sie zdawalo, ze na poczatku debilem byl ten co nie omija Warszawy,
    a potem sie okazalo, ze z gpsem sie ominac nie da a tylko z normalna
    mapa, ktorej to umiejetonosc czytania w narodzie ginie ;)

    --
    Radek Wrodarczyk