  • Data: 2016-03-03 23:13:24
    Temat: Re: Swap na macierzy pendriveów
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 marca 2016 19:31:28 UTC+1 użytkownik JaNus napisał:

    > Wygląda nieźle, choć deczko przymała, jeśliby ktoś chciał np. większy
    > kawałek tekstu wpisać. Sam się rozglądam za klawiaturką do tabletu (też
    > jeszcze nie nabyłem), czy ktoś ma jakieś rady? Zakładam, że na tym
    > zestawie miałoby się pisać nieco dłuższe epistoły, więc chciałbym aby
    > klawisze były raczej spore, a i mysz byłaby mile widziana, obydwa
    > bezogoniaste, na Bluetoocie. No i miło by było gdyby klawiaturka miała
    > też klawisze ze strzałkami > < ^
    > Zetknęliście się?

    No to wybór masz duży, myślę że to jest najmniejszy rozmiar na którym da się coś
    sensownie napisać dwiema rękami (nie kciukami): tiny.pl/g7g64 chraktrystyczny design
    (klawisze w kawałku zagiętej blachy), w Polsce widziałem po sklepach z gadgetami.
    Jeśli kiedyś widziałeś Olivetti Quaderno, to ta jest jeszcze o jeden cal mniejsza.

    Można szukać klawiatur z małym trackballem, z podświetleniem, BT 4.0
    (energooszczędny), co tam kto woli.