  • Data: 2016-03-03 19:31:27
    Temat: Re: Swap na macierzy pendriveów
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-03 o 15:27, Konrad Anikiel pisze:
    > (---)
    >
    > Ja mam bezprzewodową klawiaturę z touchpadem,
    >
    > Kupiłem to tiny.pl/g7g48 i jest lepiej.

    Wygląda nieźle, choć deczko przymała, jeśliby ktoś chciał np. większy
    kawałek tekstu wpisać. Sam się rozglądam za klawiaturką do tabletu (też
    jeszcze nie nabyłem), czy ktoś ma jakieś rady? Zakładam, że na tym
    zestawie miałoby się pisać nieco dłuższe epistoły, więc chciałbym aby
    klawisze były raczej spore, a i mysz byłaby mile widziana, obydwa
    bezogoniaste, na Bluetoocie. No i miło by było gdyby klawiaturka miała
    też klawisze ze strzałkami > < ^
    Zetknęliście się?

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są