  • 11. Data: 2010-03-09 14:19:57
    Temat: Re: Suzuki SV 650N
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > W pierwszej generacji SV-ek byly inaczej zestopniowane skrzynie jesli
    > mnie pamiec nie myli. Myle sie?

    Na pewno S i N 1G mialy inny kat glowki ramy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2010-03-09 14:34:43
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 09 Mar 2010 15:07:24 +0100) ktos podajacy sie za Kamil Nowak 'Amil'
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > W pierwszej generacji SV-ek byly inaczej zestopniowane skrzynie jesli
    > mnie pamiec nie myli. Myle sie?

    A tego nie wiem, jakos tak zalozylem ze pytajacy ma na mysli rocznik od
    2003 wzwyz.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 13. Data: 2010-03-09 14:35:18
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Piotr Klimek napisał(a):

    > A tego nie wiem, jakos tak zalozylem ze pytajacy ma na mysli rocznik od
    > 2003 wzwyz.

    Ach te dzisiejsze dzieci.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 14. Data: 2010-03-09 14:51:17
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-03-09 14:04, n...@s...com pisze:

    > Niepotrzebna mi, mam tu lambi ;^)

    zeby to bylo lambo...

    a tak: jak zwykle - echhh... :-[

    --
    pozdr
    pj

  • 15. Data: 2010-03-09 14:59:03
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 09 Mar 2010 15:35:18 +0100) ktos podajacy sie za Kamil Nowak 'Amil'
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ach te dzisiejsze dzieci.

    Zreszta starsze niz 2003 rok na pewno maja przejechane ponad 50 000km i
    sie zutylizowaly, wiec nie ma o czym rozmawiac :)

  • 16. Data: 2010-03-10 16:41:55
    Od: Cerb <g...@g...com>

    W wersji od 2003 roku, roznica miedzy S i N jest taka ze ta pierwsza
    ma o 5mm dluzszy wachacz, inaczej zestopniowane przelozenia, bardziej
    na predkosc maksymalna a wersja N na lepsze przyspieszenie. No i
    roznice oczywiste z wygladau ktore juz tu opisano. Motocykl polecam
    jak malo ktory, nawet na pierwsze moto z tym ze proponowalbym dolewke
    oleju do glowy bo czasem zdaza sie ze po tych 20kilku latach przebiegu
    moglo troche pojsc w atmosfere :).