  • 1. Data: 2010-08-06 08:40:56
    Temat: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?
    Od: "Aston" <m...@a...pl>

    Witam,
    Potrzebuję poznać historię serwisową Suzuki DL1000
    - rocznik 2002
    - przebieg 19000 km ???
    - sprowadzony z GB
    Cieknie mu chłodnica na we. wy. a to raczej nie dzieje się przy takim
    przebiegu!? Dokładnie go nie oglądałem - na co ewentualnie zwrócić uwagę?
    Czy po numerze nadwozia jest to możliwe? Może jest strona z taką
    wyszukiwarką jak np dla samochodów po nr VIN sprowadzanych z USA?
    --
    Pozdrowienia
    ASTON

  • 2. Data: 2010-08-06 08:58:48
    Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przegl?dów i napraw?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-06, Aston <m...@a...pl> wrote:
    > Witam,
    > Potrzebuje poznaae historie serwisow? Suzuki DL1000
    > - rocznik 2002
    > - przebieg 19000 km ???
    > - sprowadzony z GB
    > Cieknie mu ch?odnica na we. wy. a to raczej nie dzieje sie przy takim
    > przebiegu!? Dok?adnie go nie ogl?da?em - na co ewentualnie zwróciae uwage?
    > Czy po numerze nadwozia jest to mo?liwe? Mo?e jest strona z tak?
    > wyszukiwark? jak np dla samochodów po nr VIN sprowadzanych z USA?

    <http://motinfo.direct.gov.uk/internet/jsp/ECHID-Int
    ernet-History-Request.jsp>

    Wrzuc tam numer z blachy i ichniego DR (V5C). Nie jest to historia serwisowa
    tylko przegladow, maja to troszke bardziej rozbudowane niz my. Powinienes
    uzyskac stamtad przebieg.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-08-06 10:17:16
    Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Aston" <m...@a...pl> napisał

    > na co ewentualnie zwrócić uwagę?

    Na sprzęgło. Pierwsze roczniki miały wadę fabryczną.
    Wymieniali w nich bodaj kosz sprzęgłowy.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2010-08-06 10:56:06
    Od: "Aston" <m...@a...pl>

    Podobno jeszcze coś "kombinowali" przy silniku i zdławili moc ze 125 do 98
    KM?
    --
    Pozdrowienia
    Aston

  • 5. Data: 2010-08-07 22:11:36
    Od: Wieca <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-06 10:40, Aston pisze:
> [...]
    > Czy po numerze nadwozia jest to możliwe? Może jest strona z taką
    > wyszukiwarką jak np dla samochodów po nr VIN sprowadzanych z USA?

    2002 rok - odpuść. Szukaj od 2003/2004.

    Wady 2002 - słaby kosz sprzęgłowy, słaby alternator i brak regulacji przodu.

    Chłodnica wody może ciec po wymianie świec do której serwisówka zaleca
    demontaż. No chyba że cieknie chłodnica oleju to wtedy oznacza strzała
    przodem/szlif na krawężnik. Nie napisałeś która cieknie i w jakim miejscu.

    --
    Pozdr
    Wieca

    DL-1000 V-Strom Zjadacz wróbli

  • 6. Data: 2010-08-09 10:43:34
    Od: Marcin Aston <m...@a...pl>

> [...]
    > demontaż. No chyba że cieknie chłodnica oleju to wtedy oznacza strzała
    > przodem/szlif na krawężnik. Nie napisałeś która cieknie i w jakim miejscu.

    Cieknie chłodnica wody. Ale generalnie 1000 to nie moja bajka. Szukam
    czegoś bardziej enduro a jak czytam o DL to raczej nie spełnia moich
    oczekiwań - chociaż np tutaj wygląda zachęcająco:
    http://www.touratech.se/content/mc/suzuki-dl650-v-st
    rom-sv.jpg
    Zaczynam jednak bardziej się skłaniać ku Transalp-owi /ze względu na dwa
    cylindy/ i rozważam Yamahę Tenere XL660 - trochę wysoko sie na niej siedzi
    /w mieście pomimo 184 cm wcale nie czułem się pewnie/. Może to ze względu
    na kilkunastoletnią przerwę. Drugi minus przy Y to "szarpiący" silnik -
    miasto.

  • 7. Data: 2010-08-09 14:31:29
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Marcin Aston" <m...@a...pl> wrote in message

> [...]
    > czegoś bardziej enduro a jak czytam o DL to raczej nie spełnia moich
    > oczekiwań - chociaż np tutaj wygląda zachęcająco:

    Wyglądać to se może, pytanie czy pojedzie. Otóż nie pojedzie.

    Kostkowe opony i blaszane kufry powodują, że motocykl staje się "bardziej
    enduro" niż przed ich założeniem, ale do żadnego offroadu to to sie nie
    nadaje, koniec kropka.

    > Zaczynam jednak bardziej się skłaniać ku Transalp-owi /ze względu na dwa
    > cylindy/ i rozważam Yamahę Tenere XL660 - trochę wysoko sie na niej siedzi
    > /w mieście pomimo 184 cm wcale nie czułem się pewnie/.

    Transalp sie tak samo nie nadaje, wiem, bo mam. Tak samo myślałem - założe
    tkc80 i wszędzie wjade. Taki chuj jak słonia nos, tzn wprawdzie wjedzie i
    wyjedzie i mu to nie zaszkodzi, ale przyjemność żadna.

    Waży to co najmniej 60 kilo za dużo i charakterystyka silnika powoduje, ze w
    terenie jest chujnia.
    Zarówno Transalp jak i V-Strom to motocykle turystyczne o pewnym niewielkim
    potencjale jazdy nie po asfalcie i to wszystko. Tyle, że po jakichtam
    szuterkach to każdym turystykiem obutym w rozsądne opony przejedziesz, w
    prawdziwy teren sie nie nadaje.

    Transalp w porównaniu z v-stromem jest odporniejszy na brutalne traktowanie,
    mądrzej zaprojektowany, staranniej wykonany, trwalszy, znacznie gorszy na
    szosie ze względu na słaby silnik.

    Jeśli myślisz o turystyce w jakich piachach i błotach to tylko lekki
    motocykl z mocarnym singlem, LC4 660 na przykład, single Yamahy oczywiście
    też, ale z kolei jazda na czymś takim w dłuższej trasie to męczarnia ze
    względu na szarpanie i wibracje, na miasto też niefajne, choć mniejsze to ma
    znaczenie wtedy.

    Poczytaj Chris Scott "adventure motorcycling" lub "sahara overland"

    pozdro

    greg

  • 8. Data: 2010-08-10 09:16:14
    Od: Marcin Aston <m...@a...pl>

> [...]
    > mądrzej zaprojektowany, staranniej wykonany, trwalszy, znacznie gorszy na

    Szukam/łem/ motocykla uniwersalnego którym będę jeździł 70% miasto a 30%
    "teren" ale jak widzę nie da sie pogodzić tych dwóch opcji aby być
    usatysfakcjonowanym - brak złotego środka. Większość tras w moim przypadku
    to jednak szosa /w tym 3 -4 razy w miesiącu po ok 400 - 600 km/. LC4 660 -
    ciekawa maszyna ale zostawię ją raczej Przygońskiemu i spółce - na dzień
    dzisiejszy nie skuszę się raczej. Więc nadal jestem w punkcie wyjścia.

  • 9. Data: 2010-08-10 09:27:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-10 11:16:14 +0200, Marcin Aston <m...@a...pl> said:

    > Szukam/łem/ motocykla uniwersalnego którym będę jeździł 70% miasto a 30%
    > "teren" ale jak widzę nie da sie pogodzić tych dwóch opcji aby być
    > usatysfakcjonowanym

    Najpierw zdefiniuj słowo "teren". Bo jednak da się to jakoś pogodzić,
    choć poziom satysfakcji jest kwestią czysto osobniczą.
    I określ budżet oraz swoje doświadczenie z motocyklami, w tym również w
    terenie.

    > LC4 660 - ciekawa maszyna ale zostawię ją raczej Przygońskiemu i
    > spółce - na dzień
    > dzisiejszy nie skuszę się raczej.

    Koledze pewnie raczej chodziło o 640/690. 660 mają trochę wartość
    kolekcjonerską i najczęściej ceny z kosmosu (nie dotyczy 660 SM, który
    był szerzej dostępny dla ludu).

    de Fresz

  • 10. Data: 2010-08-10 10:33:16
    Od: Marcin Aston <m...@a...pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 11:27:15 +0200, de Fresz napisał(a):

> [...]
    > choć poziom satysfakcji jest kwestią czysto osobniczą.
    > I określ budżet oraz swoje doświadczenie z motocyklami, w tym również w

    Teren - moja definicja:
    szutry, leśne dukty, ale również poligon w Sulejówku /2ga czołgowa - raczej
    po deszczu niż w upale (sypki piach)/, okolice Drawska Pomorskiego,
    Złocieńca, Choszczna ale również Ogrodniczki k/ Bstoku i generalnie cała
    Puszcza Knyszyńska z jej rozbudowaną siecią dróg szutrowych

    Budżet to 30 tys. - ale coraz bardziej jestem skłonny kupić używkę np ze
    Szwajcarii (inne UE) za 1/3 tej kwoty.

    Doświadczenie - kilkanaście lat przerwy a wcześniej CBX750 i NX650 /kolegi/
    - nie początkujący ale też nic zaawansowanego. Teraz też szukam czegoś o
    pojemności 500 - 700 ccm