  • 11. Data: 2012-10-09 15:33:01
    Temat: Re: Suzuki Bandit 650S 2005-2007r opinie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-09, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:
    > AZ napisał(a):
    >> To pewnie jestes w jego typie.
    >
    > ale krzywe zemby mam

    Nie szkodzi. Grunt ze nie masz harleja, wasow i brzucha.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-10-09 18:11:46
    Od: kwasssik <kwasssik@_NOSPAM_tlen.pl>

    A więc tak Panowie, w grę wchodzi Bandit 650 z owiewką po 2005r, CBF 600
    również z owiewką, Fazera też brałem pod uwage ale... kumpel ma i jakoś
    nie widzi mi się ten motor (nie obrażając użytkowników Yamahy). Oglądałem
    już nie jeden moto, na sporcie czuje się fatalnie, szukam czegoś z
    segmentu turystyków, koniecznie z owiewką bez zbędnych plastików z
    możliwością montażu kufra. Pod uwagę biorę również fakt iż jeździć będzie
    ze mną moja dziewczyna i dla niej komfort jest równie istotny jak dla
    mnie. Najlepiej czuję się na Suzuki, ta nowa stylistyka Banditów jest
    świetna, o niebo lepsza od CBF, ale z drugiej strony każdy znajomy który
    siedzi w mechanice motocyklowej poleca mi Hondę CBF ze względu właśnie na
    silniki. Mam do obejrzenia jeszcze jednego Bandita ale na wtrysku w
    rozsądnej cenie. Dodam że mam do dyspozycji 10-12tys. Może coś poradzicie?

  • 13. Data: 2012-10-09 18:54:40
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-10-09 18:11, kwasssik pisze:
> [...]
    > względu właśnie na silniki. Mam do obejrzenia jeszcze jednego Bandita
    > ale na wtrysku w rozsądnej cenie. Dodam że mam do dyspozycji 10-12tys.

    Pomysl moze wlasnie o tdmce..... to takie cos czego sikacz nazwac nie
    potrafil, a ja bym powiedzial ze to turystyk z zacieciem "spooooortowym"
    :) Tzn jezdzisz wygodnie (duze moto, siedzisz wyprostowany), a do tego
    ma kopa.

    M.

    P.S.
    Moj mechanior mowil, ze wlasnie fazery dosyc mocno dopracowane sa
    mechanicznie i zadko u niego goszcza. Dla mnie niestety fazer jest za maly.