  • 1. Data: 2012-10-08 17:36:45
    Temat: Suzuki Bandit 650S 2005-2007r opinie
    Od: kwasssik <kwasssik@_NOSPAM_tlen.pl>

    Witam!
    Chciałbym zaczerpnąć informacji na temat silników montowanych w
    Bandziorach 2005-2007r, poj 650. Silniki te miały "powiększone" cylindry,
    ale nadal były to poczciwe olejaki. Coś zmieniono jeśli chodzi o materiał
    wykonania cylindra i pierścieni, ale nie jestem w tym specjalistą.
    Interesuje mnie zakup takiego moto, przy moim 188cm wzrostu i 95kg wagi
    myślę że będzie to dobry wybór, nie interesuje mnie typowy sport. Proszę o
    opinie, czy zainwestować i kupić taki moto czy może coś innego, może fazer
    ewentualnie cbf600. Najważniejsze żeby miał owiewkę. Jak z częściami, czy
    te moto miały jakieś ukryte wady itp.???

  • 2. Data: 2012-10-09 13:59:57
    Temat: Re: Suzuki Bandit 650S 2005-2007r opinie
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-10-08 17:36, kwasssik pisze:
> [...]
    > innego, może fazer ewentualnie cbf600. Najważniejsze żeby miał owiewkę.
    > Jak z częściami, czy te moto miały jakieś ukryte wady itp.???

    Powiem CI tak.... ja od jakiegos czasu jezdze na bandziorze 650 z 2k2 roku.

    Mam porownanie z tdmka i intruderem, wiec w zasadzie kazdy z nich jest
    inny....

    Ale .... na dluzsze trasy srednio wygodny, golas ktorym jezdze przy
    140-160 powoduje spory problem z wiatrem - chce uwac glowe przy sajej
    dupie ;)

    Moj model zbiera sie sensownie dopiero od 2 biegu - potem juz ladnie
    ciagnie, ale dupy nie urywa.

    Przy Twoim wzroscie moze byc mimo wszystko lekko za maly...

    M.

  • 3. Data: 2012-10-09 14:08:09
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Mikolaj Jopczynski napisał(a):
    > Moj model zbiera sie sensownie dopiero od 2 biegu

    Nie wiem czy wiesz, ale jedynka jest w dol.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2012-10-09 14:10:23
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 09.10.2012 14:08, Kamil Nowak 'Amil' wrote:
    > Nie wiem czy wiesz, ale jedynka jest w dol.

    Może ma odwróconą skrzynię? :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 5. Data: 2012-10-09 14:18:28
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    duddits napisał(a):
    > Może ma odwróconą skrzynię? :)

    Kupilem niedawno potorowke, ale sie zdziwilem jak to nie chce ruszyc, a
    na "dwojce" zemby wybija :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 6. Data: 2012-10-09 14:22:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-09, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Kupilem niedawno potorowke, ale sie zdziwilem jak to nie chce ruszyc, a
    > na "dwojce" zemby wybija :)

    Se kiedys zrobilem z polamanej dzwigni biegow odwrocona. Pojezdzilem dwa dni,
    fajnie sie jezdzi wbijajac biegi w dol bez sprzegla tylko trzeba duuuzo czasu
    zeby sie przyzwyczaic i przy ostrym starcie nie stracic zebow (tak zebow a nie
    zembow, zarac pewnie Cie MarcinN pouczy stosownie).

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-10-09 15:03:05
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    > Nie wiem czy wiesz, ale jedynka jest w dol.

    Wiem, wiem, mial wyjsc niezly zarcik, ale jakbys znal podstawy jezyka
    polskiego, wiedzialbys, ze palnales gafe ;)

    M.

  • 8. Data: 2012-10-09 15:04:11
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > zarac pewnie Cie MarcinN pouczy stosownie).

    Ale ja nie mam nadwagi.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead