  • 1. Data: 2012-10-08 12:11:53
    Temat: Francja. Tam i z powrotem.
    Od: Maciej Siwiński <m...@g...com>

    Wyprawa się udała, chociaż przyznam, że nie było lekko. Grad, ulewy, przeprawa przez
    góry takimi winkalmi, że do tej pory ręce mi się trzęsą, nocna jazda do kempingu. Ale
    wytrwałem i wróciłem, będzie o czym opowiadać dzieciom (co ich jeszcze nie mam) i w
    długie zimowe wieczory. Moto spisało się na medal, choć miało swoje chimery.
    Chętnie podzielę się spostrzeżeniami i opowieściami. A jak uda mi się napisać, to i
    relacja w sieci się znajdzie.

    Maciek i VZ800

  • 2. Data: 2012-10-08 12:29:40
    Temat: Re: Francja. Tam i z powrotem.
    Od: m...@g...com

    Gratulacje.
    Jak juz napiszesz to dawaj znaki.

    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 3. Data: 2012-10-08 22:00:44
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    jakie dystanse dziennie, jakie prędkości przejazdu, ile osób, spalanie?

  • 4. Data: 2012-10-09 11:07:47
    Od: Maciej Siwiński <m...@g...com>

    Arbiter napisał:
    > jakie dystanse dziennie, jakie prędkości przejazdu, ile osób, spalanie?

    Jechałem sam z bagażami: sakwy, plecak, namiot i tankbag. Dziennie robiłem taki
    dystans, na jaki pozwalała pogoda i sprzęt, bo niestety trochę zachorował podczas
    podróży i konieczna była wizyta u doktora. Czyli od 250 do 650.
    Z prędkościami tez było różnie. Jak się spieszyłem to na autostradzie jechałem 130
    (ale krótko), a starałem się utrzymywać między 90 a 110 - miałem wtedy jeszcze mały
    zapas mocy na wyprzedzanie TIRów. Na krajówkach jechałem tak jak pozwalały znaki i
    zdarzało się, że w miastach było ograniczenie do 30. No a jak wjechałem na kręte
    górskie drogi, to jechałem max 40, żeby czasem nie przytrafiło mi się coś przykrego.
    Na dodatek tam przeważnie było mokro.
    Spalania nie zawsze liczyłem, ale z jakiejśtam średniej wyszło 4,5 na trasie.

  • 5. Data: 2012-10-09 22:35:36
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Maciej Siwiński" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    to fajna wycieczka;) A co się stało z motorkiem, co nawaliło i jak sobie
    poradziles?

  • 6. Data: 2012-10-12 14:56:15
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Siwiński" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Ponadto tylko przepalone żarówki, kierunkowskazów, ale to pikuś. Ale po
    >powrocie okazało się, że nie mam świateł >pozycyjnych, ani z przodu, ani z
    >tyłu. No i właśnie jestem w trakcie sprawdzania co jest nie tak. Na razie
    >rozebrałem >przełącznik na kierownicy i szukam dalej. Chyba będę musiał
    >zdjąć bak, żeby dojść do kabelków. Cóż... życie.

    Sprawdź bezpiecznik.
    Ja szukałem u siebie w 9 braku prądu w przedniej lampie i rozebrałem pół
    motocykla.
    Oczywiście powodem był przepalony bezpiecznik pod kanapą :)

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 7. Data: 2012-10-12 23:17:52
    Od: Maciej Siwiński <m...@g...com>

    Bartłomiej Kacprzak napisał:

    > Sprawdź bezpiecznik.

    No tak. Najprostsze rozwiązania leżą tak daleko... jak wrócę do sprzęta, to zerknę.
    Dzięki.

  • 8. Data: 2012-10-16 10:50:18
    Od: p...@g...com

    W dniu piątek, 12 października 2012 23:17:52 UTC+2 użytkownik Maciej Siwiński
    napisał:
    > Bartłomiej Kacprzak napisał: > Sprawdź bezpiecznik. No tak.

    Sprawdz tez ladowanie akumulatora, jezeli leca Ci swiatla to moze padac regulator
    napiecia. Nie znam sie zbyt dobrze na elektryce, ale mialem taka przypadlosc w XVS
    650. Padaly po kolei swiatla, pozniej silnik zdechl, a akumulator przypominal pilke
    do siatkowki. Dobrze ze mi nogi nie urwalo. Napiecie ladowania to bylo chyba 25-30V.
    Wez sobie woltomierz i sprawdz czy nie przekracza wiecej jak 14,6V chyba.

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 9. Data: 2012-10-20 17:16:33
    Od: Maciej Siwiński <m...@g...com>

    p...@g...com napisał:

    > Sprawdz tez ladowanie akumulatora,

    Ładowanie jest OK. To był bezpiecznik i przetarty kabelek przy żarówce. Dzięki
    chłopaki. Dobrze, że jesteście.

    Maciek

  • 10. Data: 2012-11-04 22:39:16
    Od: Maciej Siwiński <m...@g...com>

    Wrzuciłem parę zdjęć do sieci. A relacja słowna nadal się pisze.

    Maciek i VZ 800