  • 11. Data: 2009-12-08 10:00:12
    Temat: Re: Suzuki Bandit 1996-97-98 poziom paliwa
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamyk pisze:

    > I wlasnie poruszyles temat turystyki i bandita :) Bede uzywal Bandita do
    > jazdy po miescie, ale chcialbym tez od czasu do czasu wyskoczyc w
    > dluzsza trase i dlatego zadalem pytanie o wskaznik paliwa :)

    to zmień na B12

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 12. Data: 2009-12-08 11:19:18
    Od: n...@s...com

    On Tue, 08 Dec 2009 09:44:26 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Jesli wytniesz gniazdo mocujace z innego moto i wspawasz w swoj zbiornik
    >to tak. Potem zamontujesz plywak, wyregulujesz go prawidlowo i
    >podlaczysz elektrycznie. Ma szanse sie udac tylko czy Ty dasz rade ?

    W RD 03 z tego co pamietam jest jakis elektryczny pierdolnik, wiec
    odpada problem regulacji plywaka. A calosc powinna byc prostsza do
    wykonania.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 13. Data: 2009-12-08 11:51:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    n...@s...com pisze:

    > W RD 03 z tego co pamietam jest jakis elektryczny pierdolnik, wiec
    > odpada problem regulacji plywaka.

    A plywakowy wskaznik jak dziala ? Na powietrze czy na prad ? Sama jego
    konstrukcja nie ma tu nic do rzeczy. Czasami jest plywak na drucie a
    czasami plywak w rurce z tworzywa. Oba jednak dzialaja na prad.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 14. Data: 2009-12-08 12:23:03
    Od: n...@s...com

    On Tue, 08 Dec 2009 12:51:10 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >A plywakowy wskaznik jak dziala ?

    plywajac.

    > Sama jego konstrukcja nie ma tu nic do rzeczy.

    Wydaje mi sie ze duzo latwiej jest wsadzic termistor niz plywak.
    http://faq.africatwin.com.pl/Czujnik_rezerwy_-_napra
    wa

    > Czasami jest plywak na drucie a czasami plywak w rurce z tworzywa. Oba jednak
    dzialaja na prad.

    kyrjeelejson, tak, na prad, ale w termistorze nie ma plywaka. Nie
    moglem se jednak przypomniec jak sie nazywa ow pierdolnik na prad stad
    taka nazwa.
    no.

    merychrismas
    newrom

  • 15. Data: 2009-12-08 12:41:03
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 8 Gru, 09:58, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > ale cóż to za problem jest? masz licznik przebiegu dziennego, masz
    > rezerwę, wiesz ile możesz przejechać do rezerwy i jak się zbliża cyferka
    > do wartości, to jesteś czujny. jak zaczyna się dławić przekręcasz kranik

    Komu się chce śledzić licznik ? Jeszcze zapiski by trzeba było robić i
    obliczenia prowadzić...
    Wprawny motocyklista przekręca kranik na 400 metrów przed osiągnięciem
    poziomu rezerwy żeby motór nie prychał przy wyprzedzaniu.
    ... no i bez zerkania na licznik.
    ;) wystarczy odrobina wprawy

  • 16. Data: 2009-12-08 12:48:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    n...@s...com pisze:

    > kyrjeelejson, tak, na prad, ale w termistorze nie ma plywaka.

    No sie zgadza sie. Termistrokowy patent mi sie zapomnial. Co nie zmienia
    faktu iz tak czy siak trzeba go jakos w zbiornik wmontowac i ustawic na
    odpowiedniej wysokosci aby pokazywal co trzeba.

  • 17. Data: 2009-12-08 12:49:22
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Ditron pisze:

    > Komu się chce śledzić licznik ? Jeszcze zapiski by trzeba było robić i
    > obliczenia prowadzić...

    to domena liczykrup. ale jak wiesz, że do rezerwy zwykle pojawia ci się
    200km, to chyba logiczne, że jak masz 195 to już lada chwila...
    zamiast liczenia, skasuj TRIP po każdym pełnym tankowaniu.

    hmm... a na czym polega ta wprawa?

  • 18. Data: 2009-12-08 12:54:20
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    gildor pisze:

    > hmm... a na czym polega ta wprawa?

    Normalnie to normalny moto z lekka mulowaty sie robi na pare kilometrow
    przed przelaczeniem na rezerwe.

    Ale maly bandzior to jest mulowaty non-stop wiec trudniej wyczuc.
    :-)

    KJ

  • 19. Data: 2009-12-08 13:05:40
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 8 Gru, 13:49, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > to domena liczykrup. ale jak wiesz, e do rezerwy zwykle pojawia ci si
    > 200km, to chyba logiczne, e jak masz 195 to ju lada chwila...
    > zamiast liczenia, skasuj TRIP po ka dym pe nym tankowaniu.
    nie wiedzialem ze day trip do tego sluzy...
    poza tym nie kazde tankowanie jest pelne
    ale ok - mozna i tak probowac
    troche gorzej jak licznik jest w milach ;)

    > hmm... a na czym polega ta wprawa?
    ;) no jak to na czym? ...trzeba poznac dobrze swoj motocykl
    tzn. ile lubi wypic.
    Znajac to oraz pierwotna ilosc benzyny w baku,
    aktualny stan paliwa szacujemy po czuciu w kosciach.

  • 20. Data: 2009-12-08 13:05:55
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Normalnie to normalny moto z lekka mulowaty sie robi na pare kilometrow
    > przed przelaczeniem na rezerwe.

    a wiesz co? o ile bandzior rzeczywiście dawał znaki, to niestety 9 brało
    _zawsze_ z zaskoczenia. niestety, jej tak się nie dało potraktować.

    > Ale maly bandzior to jest mulowaty non-stop wiec trudniej wyczuc.
    > :-)

    no nie, B6 faktycznie uprzedzał.