    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SuwarKa
    Date: Sat, 21 Jun 2014 08:11:44 -0500

    "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    news:3yqrwepzfk8g$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.inf
    o...

    > Wiesz. Partycję na system i soft można zrobić z pewnym zapasem, w razie
    > potrzeby później można też zmienić jej rozmiar bez stawiania systemu od
    > nowa.

    Ja nie mówię że nie można tylko że jest to niewygodne...

    > Nie zgodzę się. Trzymanie danych użytkownika poza partycją przeznaczoną na
    > system i programy bardzo się przydaje choćby w momencie przejścia na inną
    > wersję systemu czy reanimacji takowegoż, gdy zdolny użyszkodnik rozmontuje
    > go na czynniki pierwsze.

    Trzymanie danych użytkownika gdziekolwiek poza folderem Moje Dokumenty
    jest bezsensowne, bo tenże folder można łatwo i bezboleśnie przenieść w inne
    miejsce metodami wbudowanymi w samo MS Windows. Ten folder sam
    w sobie nie musi być na osobnej partycji - nie ma takiego wymagania.

    > Na próbę to się soft testuje na maszynie wirtualnej.

    Nie wtedy gdy soft chcesz przetesować w środowisku którego używasz
    a nie na gołym osie...

    > Temp, jak i pliki tymczasowe można bez problemów wyczyścić samemu. Co do
    > tych szybko starzejących się instalek - dobrze, że moja, czy moich
    > znjaomych
    > komputery o tym nie wiedzą i jak tam lufciki postawię i skonfiguruję, to
    > działają latami...

    No cóż... nie wszyscy są tak genialni jak Ty....