  • Data: 2014-06-20 21:51:28
    Temat: Re: SuwarKa
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 May 2014 00:24:00 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> wrote in message
    >
    > Weź pod uwagę że partycja systemowa puchnie z czasem...
    > Puchnie od hotfixów Microsoftu, puchnie od dll'i systemowych
    > które przychodzą z różnorakimi aplikacjami. Zainstalujesz coś,
    > co potrzebuje .NET 4, potem coś co potrzebuje .NET 3 i już masz
    > dwa pakiety .NET w różnych wersjach *na partycji systemowej*.
    > To samo jeśli chodzi o runtime library Visual Studio, C++, C# itp, itd...
    > To samo jeśli chodzi o rozrastanie się tzw. Registry, pagefile itp.

    Wiesz. Partycję na system i soft można zrobić z pewnym zapasem, w razie
    potrzeby później można też zmienić jej rozmiar bez stawiania systemu od
    nowa.

    > Dzielenie dysku na dwie partycje: mała systemowa i duża na dane
    > to pomysły z czasów MS-DOSa i płyt głównych + BIOSów które
    > miały duże ograniczenia na rozmiar partcji systemowej.
    > Dziś to naprawdę jest archaizm

    Nie zgodzę się. Trzymanie danych użytkownika poza partycją przeznaczoną na
    system i programy bardzo się przydaje choćby w momencie przejścia na inną
    wersję systemu czy reanimacji takowegoż, gdy zdolny użyszkodnik rozmontuje
    go na czynniki pierwsze.

    > i tylko niepotrzebnie komplikuje
    > sprawę jeśli często instalujesz jakies programy, choćby na próbę.

    Na próbę to się soft testuje na maszynie wirtualnej.

    > Każda instalka Windows starzeje się szybko, przybywa jej na
    > dysku śmieci bo instalatory/deinstalatory nie są doskonałe...
    > Nie mówiąc już o tak przyziemnych rzeczach jak folder "temp"
    > i pliki tymczasowe czy ciasteczka przeglądarek internetowych...

    Temp, jak i pliki tymczasowe można bez problemów wyczyścić samemu. Co do
    tych szybko starzejących się instalek - dobrze, że moja, czy moich znjaomych
    komputery o tym nie wiedzą i jak tam lufciki postawię i skonfiguruję, to
    działają latami...

    [ Jeśli na pakernię wchodzi niepozorna osoba, jednym ruchem wyciąga ]
    [ z atlasu kolesia i mimo protestów całej obecnej tam ekipy kroi go ]
    [ z 400 złotych - to musi to być żona. (JoeMonster.org) ]