  • Data: 2014-05-06 11:08:14
    Temat: Re: SuwarKa
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-06 10:22, Mirek Ptak pisze:
    > Jakbyś potrzebował 2x IDE to proszę:
    > http://allegro.pl/kontroler-pci-ide-ata-133-x2-ite82
    12-i4141180602.html

    Jaki sens ma wkładanie pieniędzy w takie przejściówki zamiast kupić nowe
    dvd na sata za ~100zł + nowy dysk za ~200zł. Wyda się ~60zł na
    przejściówkę, żeby starocie ratować, a gdy dysk padnie, to nowy trzeba
    będzie i tak kupić na sata i przejściówka wraz ze starym dyskiem pójdzie
    do kosza.

    Gdzie tanio tam drogo. Naprawdę dla systemu też będzie lepiej, gdy
    dostanie nowy i szybszy dysk na sata niż gdy będzie zainstalowany na
    takim starociu. Nawet jesli chodzi o kwestie finansowe, to też się nie
    opłaca, bo pieniądze zostaną włożone w rzeczy niepotrzebne.
    Warto zacząć jednak od przemyślenia całego problemu jeszcze raz zamiast
    pchać się w to na siłę.

    PS: Nie wiem co niektórzy tu robią z systemem, że tak im puchnie, ale ja
    teraz siedzę na komputerze z Win 8.1 + MS Office 2010 + kilka innych
    programów i łącznie to zajmuje ~20GB + pliki wymiany, hiberfill itd.
    Jednak nie są to liczby rzędu 100GB.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/