    From: "sofu" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Suszarka do kłaków z jonizatorem !
    Date: Wed, 18 Feb 2009 10:57:07 +0100

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:gngkie$ncu$1@217.76.112.12...
    -------------
    > Masz na to jakieś badania, bo tak "na słowo" to wierzę w tej chwili Tobie
    > w takim samym stopniu jak każdej reklamie ;-).
    > K.
    >---------

    Widzę, że kolega jest niedowiarek. Trzeba wierzyć! Tak jest łatwiej!
    Niejaka MIRIETKA z Kafeterii tez uwierzyła i jest jej teraz dobrze:

    Mirietka
    Mam pytanie. Co sadzicie o suszarkach jonizujacych? Ja mam taka i jestem
    bardzo zadowolona. Nie uzywam zadnych odzywek, bo jonizator pielegnuje
    wlosy. Ja to odczuwam wyraznie. Ciekawa jestem jak jest u Was?

    Ja jej odpowiem tu i teraz: Ja też to odczuwam wyrażnie, ale tylko na
    włosach łonowych!

    (watek byl o różnych odżywkach do włosów i w ogóle o damskich kudłach)

    Tak wiec reasumujac pierwsze primo, w coć trzeba wierzyć. Nawet w to, ze
    ktos nas robi w ch... z tą jonizacja w suszarkach do włosów. No bo przeciez
    jak to miec suszarke bez jonizacji? To sie przeciez włosy niszczą od tych
    starych suszarek. A tak to nie trzeba nawet odżywek......... niszczacych
    włosy.

    Janusz