  • 11. Data: 2009-05-27 23:15:49
    Temat: Re: Super wypasiony sprzet i...
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Pietia, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości gvkc8i$bh$...@i...gazeta.pl pobredza:

    > Twoja komórka nie ma szans z zadną wspólczesna lustrzanką, nawet na
    > trybie auto.

    Spróbuj lustrzanką sfotografować nauczyciela spod ławki, cwaniaku.

    --
    tbr

  • 12. Data: 2009-05-27 23:16:26
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości g...@t...hamstera.pl pobredza:

    > Kogo witam kogo goszczę!
    >
    > Tylko nie ściągnijcie nam tu tych śmieci z pręgierza.

    Matti wrócił!!!

    --
    tbr

  • 13. Data: 2009-05-28 03:55:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tiber napisał(a):

    > Spróbuj lustrzanką sfotografować nauczyciela spod ławki, cwaniaku.

    "Pan psor sie nie rusza, bo kadr mi pan spierdoli!" ;P

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 14. Data: 2009-05-28 05:22:56
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "hikimokorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lepsze zdjecia, nie mowiac juz o kilkuletnim 3mpix aparaciku z dawnych
    > lat.
    >
    > Nie wiem, ludzie nie potrafia ustawic aparatu? Balansu bieli odpowiednio
    > dla oswietlenia albo choc na automat przestawic? Nie wiedza co to ISO i
    > szum? No i potem ogladam sloneczne zdjecia w odcieniu blekitu z szumem jak
    > ziarna grochu...
    >
    > Ni i po co im te nikony d80, te canony 40d? tak, az patrzylem do exifow
    > ostatnio myslac, ze pokaze mi sie jakas nokia e51 czy inny sonnyerikkson
    > ;) Ale nie, chyba, ze oszukiwali modyfikujac eksify...

    To co piszesz to prawda ale część z tych osób może się dopiero uczyć a część
    z tych osób ma ustawione np ISO 800 w słoneczny dzień ale w tanim kompakcie
    od którego oczekują dobrych zdjęć na AUTO. A to że czasem się pokrętło
    ustawi na PODWÓJNĄ STABILIZACJĘ to już inna sprawa. A jeszcze inna to to że
    oni nadal nie zauważa że coś jest nie tak ze zdjeciem.

  • 15. Data: 2009-05-28 05:35:56
    Od: Jumal <a...@w...pl>

    Tiber pisze:

    > Matti wrócił!!!

    Nie wrócił, nie zauważyłeś crossposta? On też nie :)

    Jumal

  • 16. Data: 2009-05-28 06:36:20
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 27 May 2009 23:36:53 +0200, hikimokorisan napisał(a):

    > Ni i po co im te nikony d80, te canony 40d? tak, az patrzylem do exifow
    > ostatnio myslac, ze pokaze mi sie jakas nokia e51 czy inny sonnyerikkson
    > ;) Ale nie, chyba, ze oszukiwali modyfikujac eksify...

    Niech kupują - przynajmniej producenci nie upadają i rozwijają co nieco
    - jak będę potrzebował dobry aparat to przynajmniej coś znajdę także w
    segmencie amatorskim bez sięgania po profi.

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

  • 17. Data: 2009-05-28 07:03:27
    Od: j...@a...at

    On 27 Mai, 23:36, hikimokorisan <h...@a...pl> wrote:
    > ...potem ogladam zdjecia i dochodze do wniosku, ze moja komorka robi
    > lepsze zdjecia, nie mowiac juz o kilkuletnim 3mpix aparaciku z dawnych lat.

    a ja ogladam zdjecia z Twojej komorki i dochodze do wniosku ze moja
    komorka robi lepsze zdjecia.

    XXX

  • 18. Data: 2009-05-28 07:31:24
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    j...@a...at wrote:

    > a ja ogladam zdjecia z Twojej komorki i dochodze do wniosku ze moja
    > komorka robi lepsze zdjecia.

    niewykluczone, moja ma juz ponad rok, i tylko 3 megapiksele, albo nawet
    tylko dwa ;)

  • 19. Data: 2009-05-28 08:07:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Tiber pisze:
    > Spróbuj lustrzanką sfotografować nauczyciela spod ławki, cwaniaku.

    Po co fotografować nauczyciela spod ławki?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 20. Data: 2009-05-28 08:43:46
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Po co fotografować nauczyciela spod ławki?

    A może to pani nauczycielka z ładnymi nogami :)