  • 1. Data: 2009-05-27 21:36:53
    Temat: Super wypasiony sprzet i...
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    ...potem ogladam zdjecia i dochodze do wniosku, ze moja komorka robi
    lepsze zdjecia, nie mowiac juz o kilkuletnim 3mpix aparaciku z dawnych lat.

    Nie wiem, ludzie nie potrafia ustawic aparatu? Balansu bieli odpowiednio
    dla oswietlenia albo choc na automat przestawic? Nie wiedza co to ISO i
    szum? No i potem ogladam sloneczne zdjecia w odcieniu blekitu z szumem
    jak ziarna grochu...

    Ni i po co im te nikony d80, te canony 40d? tak, az patrzylem do exifow
    ostatnio myslac, ze pokaze mi sie jakas nokia e51 czy inny sonnyerikkson
    ;) Ale nie, chyba, ze oszukiwali modyfikujac eksify...

    Moze to i dobrze, ze nadchodzi era 10 megapikselowych komorek, beda sie
    ludzie lansowac komrkami a zdjecia beda z jakosci podobne...

  • 2. Data: 2009-05-27 21:41:23
    Temat: Re: Super wypasiony sprzet i...
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "hikimokorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Moze to i dobrze, ze nadchodzi era 10 megapikselowych komorek, beda sie
    > ludzie lansowac komrkami a zdjecia beda z jakosci podobne...

    a te kitowe obiektywy...plazdik panie, plazdik!! o niebo lepsze byly heliosy
    od zenita!

  • 3. Data: 2009-05-27 21:41:27
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Oj tam się przejmujesz. Tracisz coś na tym?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 4. Data: 2009-05-27 21:44:47
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    hikimokorisan wrote:

    > ....potem ogladam zdjecia i dochodze do wniosku, ze moja komorka robi
    > lepsze zdjecia, nie mowiac juz o kilkuletnim 3mpix aparaciku z dawnych lat.

    Twoja komórka nie ma szans z zadną wspólczesna lustrzanką, nawet na
    trybie auto.

> [...]
    > dla oswietlenia albo choc na automat przestawic? Nie wiedza co to ISO i
    > szum? No i potem ogladam sloneczne zdjecia w odcieniu blekitu z szumem

    To kwestia użytkownika, nie sprzętu.

> [...]
    >
    > Moze to i dobrze, ze nadchodzi era 10 megapikselowych komorek, beda sie
    > ludzie lansowac komrkami a zdjecia beda z jakosci podobne...

    Nie będą.

  • 5. Data: 2009-05-27 21:48:13
    Od: "Dyndol" <d...@g...w.pl>

    hikimokorisan napisał:

    > Moze to i dobrze, ze nadchodzi era 10 megapikselowych komorek, beda
    > sie ludzie lansowac komrkami a zdjecia beda z jakosci podobne...

    Nigdy nie byly i nie beda. Jak chcesz, to mozemy przetestowac
    mojego starego Olympusa 2Mpix i twoja nowa komorke :)

  • 7. Data: 2009-05-27 21:50:19
    Od: "Dyndol" <d...@g...w.pl>

    stabillo napisał:

    > a te kitowe obiektywy...plazdik panie, plazdik!! o niebo lepsze byly
    > heliosy od zenita!

    Kupilem kilka analogow na M42 do aparatu. Faktem jest, ze rysuja
    inaczej niz kitowe ale bez przesady z ta badziewnoscia

  • 6. Data: 2009-05-27 21:50:19
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze hikimokorisan:

> [...]
    >
    > Moze to i dobrze, ze nadchodzi era 10 megapikselowych komorek, beda sie
    > ludzie lansowac komrkami a zdjecia beda z jakosci podobne...

    Kogo witam kogo goszczę!

    Tylko nie ściągnijcie nam tu tych śmieci z pręgierza.

  • 8. Data: 2009-05-27 21:53:14
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    Paweł W. wrote:
    > Oj tam siÄ? przejmujesz. Tracisz coĹ? na tym?

    Czas na refleksje i zadume poswiecam ;)

  • 9. Data: 2009-05-27 22:08:32
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Kogo witam kogo goszczę!
    >
    > Tylko nie ściągnijcie nam tu tych śmieci z pręgierza.

    W ryja?!

    zyga

  • 10. Data: 2009-05-27 22:19:25
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>