  • Data: 2009-05-28 05:22:56
    Temat: Re: Super wypasiony sprzet i...
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "hikimokorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gvkbq9$f26$1@news.onet.pl...
    > ...potem ogladam zdjecia i dochodze do wniosku, ze moja komorka robi
    > lepsze zdjecia, nie mowiac juz o kilkuletnim 3mpix aparaciku z dawnych
    > lat.
    >
    > Nie wiem, ludzie nie potrafia ustawic aparatu? Balansu bieli odpowiednio
    > dla oswietlenia albo choc na automat przestawic? Nie wiedza co to ISO i
    > szum? No i potem ogladam sloneczne zdjecia w odcieniu blekitu z szumem jak
    > ziarna grochu...
    >
    > Ni i po co im te nikony d80, te canony 40d? tak, az patrzylem do exifow
    > ostatnio myslac, ze pokaze mi sie jakas nokia e51 czy inny sonnyerikkson
> [...]

    To co piszesz to prawda ale część z tych osób może się dopiero uczyć a część
    z tych osób ma ustawione np ISO 800 w słoneczny dzień ale w tanim kompakcie
    od którego oczekują dobrych zdjęć na AUTO. A to że czasem się pokrętło
    ustawi na PODWÓJNĄ STABILIZACJĘ to już inna sprawa. A jeszcze inna to to że
    oni nadal nie zauważa że coś jest nie tak ze zdjeciem.