  • 31. Data: 2013-07-28 23:33:35
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 lipca 2013 23:06:54 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
    > Powitanko,

    > Ja sie nie znam na w.cz. ale mozna tak mala glowica dac tak zbiezna
    >
    > wiazke? To nie laser. No i leci z ukosa, wiec strefa pomiaru jest chyba
    >
    > dosyc niewielka.
    >

    > Pozdroofka,
    >
    > Pawel Chorzempa
    >
    > --
    >
    > "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    >
    > -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    >
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    >
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

    To nie musi być robione przy użyciu radarów. Jak będziesz miał dwa zdjęcia tego
    samego obiektu wykonane jednym aparatem z tego samego miejsca i znał czas jaki
    upłynął od wykonania drugiego od pierwszego. I ze zdjęć będziesz mógł określić
    odległość o jaką przemieścił się obiekt. To będziesz potrafił obliczyć z jaką
    prędkością wtedy się poruszał? Film to zdjęcia robione co jakiś określony czas.

  • 32. Data: 2013-07-28 23:37:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 28 Jul 2013 22:58:57 +0200, Pawel O'Pajak napisał(a):

    > Powitanko,

    > W jaki sposob budzet traci na wypadkach?

    > Widac malo ow budzet traci, skoro nie oplaca mu sie zadbac o to, by tych
    > wypadko bylo mniej.

    Ten "budżet" to czysto wirtualny twór, nic nie tracący, ani nie zyskujący,
    siłą rzeczy nie może więc o nic zadbać.

    Ogólnie dużo się mówi o bezcennym życiu ludzkim, ale jak przychodzi co do
    czegom, obecnie przelicza się je na stosunkowo małe sumy pieniędzy.

    Gdyby odszkodowania za utratę zdrowia czy życia były godne (np. tak godne
    jak obecne ceny likwidacji np. pęknięcia zderzaka w ASO), to nagle to
    ubezpieczyciele by się przejęli problemem.
    A ubezpieczyciel to już nie jest wirtualny "budżet", a konkretne
    przedsiębiorstwo.

    Trochę więcej swobody w kształtowaniu warunków ubezpieczenia - czyli
    ubezpieczyciel stawia warunki, podaje sposoby kontrolowania spełnienia tych
    warunków i kalkuluje dowolnie składkę i w zasadzie sprawa sama się załatwi.
    Wtedy można przy okazji zrezygnować z praw jazdy, badań lekarskich,
    przeglądów czy kontroli prędkości - ubezpieczyciel wyceni wszelkie te
    kwestie, określi warunki, poda stawki i klient sobie wybierze korzystną
    ofertę.

  • 33. Data: 2013-07-28 23:44:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 28 Jul 2013 23:06:54 +0200, Pawel O'Pajak napisał(a):

    > Powitanko,

    > Ja sie nie znam na w.cz. ale mozna tak mala glowica dac tak zbiezna
    > wiazke? To nie laser. No i leci z ukosa, wiec strefa pomiaru jest chyba
    > dosyc niewielka.

    Przy zastosowaniu przesunięcia fazy, powinno się udać uzyskać sporą
    rozdzielczość.

    Takie radary od lat używane są w wojsku, a jak na dzisiejsze czasy to
    technologia nie brzmi nawet jakoś szczególnie drogo.

  • 34. Data: 2013-07-28 23:54:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-28 22:22, k...@g...com pisze:
    > Bo to nie idzie no bezpieczeństwo tylko o kasę. Ale nie kasę z mandatów. kasa z
    mandatów to drobne w porównaniu z tym co traci budżet na wypadkach. Budżet to realne
    pieniądze nas wszystkich, bo my się na niego zrzucamy. I nagle występuje w nim
    pozycja z dziesięcioma zerami. I ta kasa idzie w pizdu bo jest dużo wypadków.

    Nie zaczynajcie z budżetem bo... ;-)

    6 tys. obywateli rocznie ginie ze względu na złe zarządzanie naszymi
    składkami na opiekę zdrowotną. Leczy się drogo raka w zaawansowanym
    stadium zamiast zająć się wczesnym diagnozowaniem.
    Tu nie trzeba kasy tylko kogoś z jajami. (uświadamianie obywateli
    motywacja może nawet i finansowa włącznie z lekarzami pierwszego
    kontaktu którzy tylko antybiotyki na wszystko przypisują ...)
    Jeśli ktoś dzisiaj jeszcze wierzy że opiekuńcze państwo i jego durne
    przepisy zapewnią mu to.. to.. i jeszcze to... to jest ułomny albo dał
    się zindoktrynować bezczelnej propagandzie.

    Tak tu chodzi o kasę. Pewien wiceminister zwierzał się koledze że on i
    jego dzieci są już ustawione do końca życia.

    A jakby komuś jeszcze było mało to niech się przyjrzy co Wincenty
    ostatnio nawywijał.

  • 35. Data: 2013-07-29 00:01:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-28 23:33, k...@g...com pisze:

> [...]
    prędkością wtedy się poruszał? Film to zdjęcia robione co jakiś określony czas.

    O właśnie.
    Przypomniał mi się interaktywny plac zabaw dla dziecka.
    Normalnie czary mary - star trek.
    Wszystko było zrobione optycznie. Projektory, kamery, komputer.
    Technologia już dawno istnieje. Trochę softu i wio... :-)

  • 36. Data: 2013-07-29 00:28:21
    Od: Tomasz Wójtowicz <n...@s...com>

    W dniu 2013-07-28 16:35, k...@g...com pisze:

    > z 30 lat temu był film sf i w czasie rzeczywistym mandat był
    > ściągany
    z konta a pacjent dostał powiadomienie na coś w rodzaju czytnika sms na
    stałe zainstalowanego na motocyklu.

    Pewnie mówisz o pilocie do serialu SeaQuest.

  • 37. Data: 2013-07-29 00:57:25
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-07-28 20:06, Shrek pisze:

    > budrzecie będą próbowali ściągnąć

    KURWAAAAA !!!! WYPALA MI OCZY !!!!

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 38. Data: 2013-07-29 01:03:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Monday, July 29, 2013, 12:57:25 AM, you wrote:

    > KURWAAAAA !!!! WYPALA MI OCZY !!!!

    Zabij! ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2013-07-29 01:27:32
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 lipca 2013 00:01:29 UTC+2 użytkownik z napisał:

> [...]
    >
    > Wszystko było zrobione optycznie. Projektory, kamery, komputer.
    >
    > Technologia już dawno istnieje. Trochę softu i wio... :-)

    Numerów rejestracyjnych radary nie rozpoznają. Kiedyś mówili o kamerach na bramkach.
    Rozpoznają markę i typ samochodu, jak jest w bazie danych na 99%. Do tego kolor no i
    oczywiście numery. Z tym że przy numerach jest lepiej niż 99%. Nawet jak będzie mało
    czytelny to porówna markę typ i kolor z tym co się udało odczytać z tablicy. I będzie
    system starał się dopasować rejestrację. Na filmiku to widać. Niektóre numery
    wyświetla od razu a w kilku przypadkach chwilę pomyślał. Jednego chyba nie rozpoznał.
    To jak system optyczny ma numery to dalej czysta matematyka i to taka nie najwyższych
    lotów. Z jakiś sinusów da się zrobić prędkość. Z Pitagorasa też by się dało ale tam
    kwadraty pierwiastki i liczenie mogło by dłużej trwać. Metodą może być trochę
    nieczytelny numer i inny kolor niż w dowodzie. A jak by jeszcze lampy i lusterka
    zmienić to system zgłupieje. Gorzej jak w takiej sytuacji da cynk do policji żeby
    ręcznie namierzyli ufo.

  • 40. Data: 2013-07-29 01:28:23
    Od: k...@g...com

    taki duży okręt podwodny był.