  • 211. Data: 2013-08-06 20:20:21
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Tuesday, August 6, 2013, 8:15:48 PM, you wrote:

    [...]

    > O trzecie. Kto jeszcze się zatrzymuję _do_zera_ na zielonej strzałce
    > (jak fizycznie nie musi).
    > Akurat po tobie bym się nie spodziewał:P

    Dlaczego? To akurat niegłupi przepis.

    > No to jedźmy dalej - kto nie jeżdzi 70@50?

    Ja! Tak wolno nie jeżdżę :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 212. Data: 2013-08-06 20:25:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-06 20:20, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Dlaczego? To akurat niegłupi przepis.

    Do _zera_. Znaczy mandat należy się za toczenie 3km/h - dalej uważasz,
    że to logiczne? Zresztą dla mnie skrecanie na strzałce jest
    paradoksalnie bezpieczniejsze od skręcania na zielonym. Tu musisz
    ogarnąc pieszych (i rowerzystów!) z boku, a na zielonym z tyłu
    (rowerzystów!).

    Shrek.

  • 213. Data: 2013-08-06 20:39:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-06 20:16, Artur Maśląg wrote:

    > Drogi przyjacielu, między 'zawsze na zielonej strzałce zatrzymuje się
    > do zera', a dopuszczeniem się na 10 kilometrach tylu wykroczeń, by
    > załapać się na 24 punkty, jest zasadnicza różnica.

    To zależy ile masz strzałek na 10 km;) Jak 4 to masz 24 punkty przy
    upartych i kreatywnych policjantach;) A do tego pojedyncze ciągłe,
    przekroczenia prędkości, na upartego wymuszenia pierwszeństwa jak ktoś
    cie "puści", wyprzedzanie w tunelu (wiedziałeś o tym)?

    > Co do samej strzałki - jaki masz problem z zatrzymaniem się przed nią?

    Żaden - poza tym, że się nie zatrzymuję jak jadę 5 km/h. W zasadzie
    mógłbym, tylko w imię czego?

    > Cóż, sam pewnie się nie zatrzymujesz, ale jak wcześniej pisałem
    > - nie znaczy, że nikt się nie zatrzymuje.

    Może _ktoś_ się zatrzymuje. Ale ja go nie widziałem - poza elką, oraz
    sytuacją kiedy się fizycznie trzeba zatrzymać, bo nie ma jak jechać.
    Sorry - tak to widzę.

    Shrek.

  • 214. Data: 2013-08-06 20:53:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-06 20:20, masti pisze:

    > wystarczy 51@50, albo 21@20 w strefie zamieszkania :)

    Nie, nie wystarczy - to jest w granicach tolerancji przewidzianej
    przez ustawodawcę.

  • 215. Data: 2013-08-06 20:57:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    poproszę o odpowiedni artykuł

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 216. Data: 2013-08-06 21:09:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-06 20:57, masti pisze:

    > poproszę o odpowiedni artykuł

    W "Gazecie Polskiej"? Brak jest punktów za przekroczenie do 6km/h.
    Zapomniałeś?

  • 217. Data: 2013-08-06 21:51:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-06 20:39, Shrek pisze:

    > To zależy ile masz strzałek na 10 km;) Jak 4 to masz 24 punkty przy
    > upartych i kreatywnych policjantach;)

    To musieliby być bardzo kreatywni, skoro nie na każdej skręcam. Pewnie
    ich ma więcej niż 4.

    > A do tego pojedyncze ciągłe,

    ???? - a po co po nich jeździć?

    > przekroczenia prędkości,

    O ile? Do 6km/h spoko, powyżej tego w zależności od sytuacji. Sąd może
    mieć inne zdanie.

    > na upartego wymuszenia pierwszeństwa jak ktoś
    > cie "puści",

    Widzę, że bardzo na siłę wymyślasz 'argumenty'. Spoko, sąd będzie miał
    inne zdanie.

    > wyprzedzanie w tunelu (wiedziałeś o tym)?

    A skąd ta interpretacja?

    > Żaden - poza tym, że się nie zatrzymuję jak jadę 5 km/h. W zasadzie
    > mógłbym, tylko w imię czego?

    W imię zasad. Na stopach pewnie też się nie zatrzymujesz.

    > Może _ktoś_ się zatrzymuje. Ale ja go nie widziałem - poza elką, oraz
    > sytuacją kiedy się fizycznie trzeba zatrzymać, bo nie ma jak jechać.

    Nie wiem, może mało jeździsz, może masz tunelowe widzenie.

    > Sorry - tak to widzę.

    To akurat zauważyłem :>

  • 218. Data: 2013-08-06 22:42:49
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 06 Aug 2013 20:25:45 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Do _zera_. Znaczy mandat należy się za toczenie 3km/h - dalej uważasz,
    >że to logiczne?

    Nie. Podobnie jak za ok. 4 km/h przed znakiem "STOP".
    "Panie kierowco, koła się kręciły? Tak, wieć mandat się należy."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 219. Data: 2013-08-07 06:38:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-06 21:51, Artur Maśląg wrote:

    > To musieliby być bardzo kreatywni, skoro nie na każdej skręcam. Pewnie
    > ich ma więcej niż 4.

    Tak czy inaczej, 4 skręty na zielonej strzałce bez stopu do zera i po
    prawku. Nadal twierdzisz, że ciężko stracić prawko na 10km odcinku w
    mieście?

    > W imię zasad.

    Rozumiem, że jakby ci kazali chodzić w czapce świetego mikołaja też byś
    chodził? A jakbyś był muslimem, to nie ciupciał przed ślubem i mnie też
    zabronił pod karą więzienia, a kobiety traktował jak kozy? No widzisz, a
    ja uważam, że prawo ma czemuś służyć.

    > Na stopach pewnie też się nie zatrzymujesz.

    Jak jadę 5km/h i nic nie jedzie to nie.

    > Nie wiem, może mało jeździsz, może masz tunelowe widzenie.

    Tak, tak. I to że jak zwolnię do przepisowej to mnie wszyscy wyprzedzają
    to też kwestia mojej wady wzroku;)

    Sorry - zaklinasz rzeczywistość.

    Shrek.

  • 220. Data: 2013-08-07 08:38:13
    Od: z...@g...com

    A skoro w temacie - nie wiecie czy te superhiper żółte radary rejestrują również
    tylną rejestrację/tył pojazdu?

    _____
    grzech
    626