  • 201. Data: 2013-08-06 07:45:38
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-05 23:00, masti pisze:

    > 24pkt na 10km przy normalnej jeździe? obawiam się, że mało kto ujechałby
    > 5km. Przekroczenie prędkości o 1km na każdym odcinku ulicy,

    0 punktów

    > niezatrzymanie na zielonej strzałce (tak 1kmh to niezatrzymanie) itd.

    Można się zatrzymać.
    itd.

  • 202. Data: 2013-08-06 11:17:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 Aug 2013 07:45:38 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > 0 punktów

    > Można się zatrzymać.
    > itd.

    a gdzie ja twierdzę, że nie można? Ale ilu znasz, tak naprawdę, kierowców
    jeżdżących w 100% zgodnie z przepisami?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 203. Data: 2013-08-06 13:29:20
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-06 11:17, masti pisze:

    > a gdzie ja twierdzę, że nie można? Ale ilu znasz, tak naprawdę, kierowców
    > jeżdżących w 100% zgodnie z przepisami?

    He, he, nie ze mną te numery - próba płynnej zmiany tematu, by się
    wróg nie zorientował. Padła teza, że na 10km każdego da się złapać na
    24 punkty. Ja twierdzę, że nie. Ty próbujesz twierdzić, że za 1km
    więcej na każdym odcinku ulicy - pudło, za to nie ma punktów,
    za niezatrzymanie się na zielonej strzałce - kolejne pudło,
    część osób się zatrzymuje. Można dorzucić wymuszania na pieszych
    - jednak nie wszyscy tak robią, przejazd na żółto/czerwonym podobnie,
    brak użycia kierunkowskazów też.

    Tak tez upada Twoja teoria, że mało kto ujechałby 5km bez kompletu
    punktów. Śmiem twierdzić, że wiele jest takich osób, a punkty są
    za wykroczenia...

  • 204. Data: 2013-08-06 16:18:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-05 20:58, Artur Maśląg wrote:

    > Cóż, nie jeżdżę jako pasażer, kłamcą raczej nie jestem, a z tym
    > kompletem punktów to miałbyś jednak problem :>

    Nie wydaje mnie się.

    Shrek.

  • 205. Data: 2013-08-06 18:32:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-06 16:18, Shrek pisze:

    > Nie wydaje mnie się.

    Póki co, to tylko się 'ciebie' wydaje :)

  • 206. Data: 2013-08-06 19:31:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-06 18:32, Artur Maśląg wrote:

    > Póki co, to tylko się 'ciebie' wydaje :)

    Ok - to już drugi na usenecie, co się deklaruje, że zawsze na zielonej
    strzałce zatrzymuje się do zera - obaj z DC. Kto będzie trzeci? ;)

    fpisujcie się miasta....

    Sorry - po prostu ci nie wierzę;)

    Shrek.

  • 207. Data: 2013-08-06 20:10:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Tuesday, August 6, 2013, 7:31:47 PM, you wrote:

    > Ok - to już drugi na usenecie, co się deklaruje, że zawsze na zielonej
    > strzałce zatrzymuje się do zera - obaj z DC. Kto będzie trzeci? ;)

    Ale jaki masz z tym problem?

    > fpisujcie się miasta....

    Opole.

    > Sorry - po prostu ci nie wierzę;)

    To, że sam się nie zatrzymujesz nie swiadczy o tym, ze nikt się nie
    zatrzymuje.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 208. Data: 2013-08-06 20:15:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-06 20:10, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale jaki masz z tym problem?

    Nie zgadza się z tym co widzę za szybą:P

    > Opole.

    > To, że sam się nie zatrzymujesz nie swiadczy o tym, ze nikt się nie
    > zatrzymuje.

    O trzecie. Kto jeszcze się zatrzymuję _do_zera_ na zielonej strzałce
    (jak fizycznie nie musi).

    Akurat po tobie bym się nie spodziewał:P

    No to jedźmy dalej - kto nie jeżdzi 70@50?

    Shrek.

  • 209. Data: 2013-08-06 20:16:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-06 19:31, Shrek pisze:

    > Ok - to już drugi na usenecie, co się deklaruje, że zawsze na zielonej
    > strzałce zatrzymuje się do zera - obaj z DC. Kto będzie trzeci? ;)

    Drogi przyjacielu, między 'zawsze na zielonej strzałce zatrzymuje się
    do zera', a dopuszczeniem się na 10 kilometrach tylu wykroczeń, by
    załapać się na 24 punkty, jest zasadnicza różnica.
    Co do samej strzałki - jaki masz problem z zatrzymaniem się przed nią?

    > fpisujcie się miasta....

    Onet?

    > Sorry - po prostu ci nie wierzę;)

    Cóż, sam pewnie się nie zatrzymujesz, ale jak wcześniej pisałem
    - nie znaczy, że nikt się nie zatrzymuje. Ostatnio koleżanka nauczyła
    się, że ludzie jednak przed strzałką się zatrzymują...

  • 210. Data: 2013-08-06 20:20:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    wystarczy 51@50, albo 21@20 w strefie zamieszkania :)