  • 181. Data: 2013-08-02 22:33:35
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 02 Aug 2013 22:36:40 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Było zasadne.

    jakoś od dawna nie potrafisz tego uzasadnienia pokazać mimo wielokrotnych
    próśb

    >Nawet jak nie,

    czyli jednak nie był uzasadnionY?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 182. Data: 2013-08-02 22:36:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Nie jest i nie było zasadne.

    Było zasadne. Nawet jak nie, to nie zmienia faktu, że było postawione
    niezależnie od FR i to w dwóch miejscach z racji objazdu.
    Jak Ci nie pasuje, to uderzaj do ZDM i możesz pokazać odpowiedzi
    w tej materii. Później możemy ewentualnie to odnieść do Twoich
    teorii spiskowych.

    Na obecną chwilę - EOT.

  • 183. Data: 2013-08-02 23:15:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > No nie, tylko "Ja Miszcz".
    > To ze jeden to pozniej wychodzi.

    > Ale musze przyznac ze o ile kiedys zdarzalo mi sie "jechac z kims" w
    > trasie, to od wielu lat nie. Inni jada za wolno, albo za szybko.

    > Kapelusznik znaczy sie.
    > No to moze faktycznie innych wk*, a potem narzeka ze go
    > wyprzedzaja/-am na ciaglej, pod gorke, przez skrzyzowanie ..

    no jasne bo zamiast jechać 130 na ograniczniu do 50 jedzie 80 :)
    kapelusznik...

    swoją droga od czasu zakupu wygodnego dużego samochodu to mi sie jakoś mniej
    chce popierdalać...

  • 184. Data: 2013-08-02 23:18:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Myjk wrote:
    > Tue, 30 Jul 2013 17:36:16 +0200, Marek Dyjor

    > Nie. Większość jeździ względnie spokojnie. Wariaci to nieliczne
    > jednostki, które niestety swoim zachowaniem robią koło dupy innym.

    niestety takich ludzi jest całkiem sporo...

    i to nie tylko ci co wyprzedzają pod górkę na ciągłej ... także ci co
    zjeżdząj ci na lewy pas przed samym nosem na dojeździe do skrzyżowani aby
    potem na zielonym szukać biegów i sprzegła i startować jak ostania lama.
    Często sie zastanawiam po co to robią skoro nei mają zamiaru ostro
    wystartować?

  • 185. Data: 2013-08-03 07:54:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-02 22:36, Artur Maśląg wrote:

    > Było zasadne. Nawet jak nie, to nie zmienia faktu, że było postawione

    > Na obecną chwilę - EOT.

    EOT. Tak się nie dogadamy;)

    Shrek.

  • 186. Data: 2013-08-03 10:57:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-03 07:54, Shrek pisze:

    > EOT. Tak się nie dogadamy;)

    Szczególnie wyrywając kawałki wypowiedzi z kontekstu :>

  • 187. Data: 2013-08-03 13:07:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-03 10:57, Artur Maśląg wrote:

    > Szczególnie wyrywając kawałki wypowiedzi z kontekstu :>

    Przypadkiem się wycięło - akurat do końca wiersza - nie szukaj na siłę
    teorii spiskowych;)

    I tym humorystycznym akcentem EOT;)

    Shrek.

  • 188. Data: 2013-08-03 13:40:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-03 13:07, Shrek pisze:

    > Przypadkiem się wycięło - akurat do końca wiersza - nie szukaj na siłę
    > teorii spiskowych;)

    A to przepraszam ;)

    > I tym humorystycznym akcentem EOT;)

    :)

  • 189. Data: 2013-08-03 14:31:07
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-08-02 08:58, Myjk pisze:
    > Fri, 02 Aug 2013 08:33:17 +0200, ddddddd

    > Nie wiem. Może weź zweryfikuj swoje postępowanie skoro notorycznie masz
    > jakieś problemy. To raczej normalne nie jest.

    no na pewno, za bardzo zawracam im dupę.
    Pewnie z racji prowadzenia DG częściej też odwiedzam urzędy (choć nie za
    często)

    > Żaden, ale też o żadnym FR nie pisałem do urzędu. Na trasach którymi
    > uczęszczam FR stoją we właściwych miejscach i nie są nastawione wyłącznie
    > na "zarabianie kasy" -- jak tutaj sugerujecie w parę osób -- ale aby
    > faktycznie uspokoić, często szalony, ruch.

    mi też nie przeszkadzają, bo o nielicznych które działają ostrzega mnie
    antyradar, nawet się nie zastanawiam przy nich czy mają sens czy nie

    Lukasz

  • 190. Data: 2013-08-04 17:53:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    John Kołalsky wrote:

    > Bo to brednie są. Mandaty to narzędzie sprawowania władzy. Jedne
    > obiboki podzieliły się władzą z innymi by niewolić pozostałych. A Ty
    > glupi wierzysz, że to dla naszego bezpieczeństwa.

    No tak paranoja jest poważnym problemem.

    Oczywiście że maksymalizacja mandatyzacji jest metodą ratowania budżetu ale
    z drugiej strony łamanie przepisów też jst dość powszechnym procederem.